~6.Bölüm~

805 115 193
                                    

Selamunaleyküm ballarım.

Bu bölümü medine_sevdalisi ' na ithaf ediyorumm.

Umarım severek okursunuzz💙

Yorumlarda buluşalımm.

Buyrun bölümee😄

8 yıl sonra Efide'den devam:

"Al canım çikolatan. Afiyet olsunn, yarın geldiğinde ne istersin bakalım?"

"Dondurmaa."

"O olmaz ama, sen düşün başka bir şey iste sonra tamam mı?"

"Ama Efde abla ya dondurma istiyorum artık."

"Kışın ortasında dondurmayı unut sen yazada çoktaan bitmiş olur, en iyisi sen beni ziyarete geldiğinde dondurma yiyelim olur mu?"

"Oluur. Ama söz değil mi?"

"Söz tabi hem sen dediğimi yapmadığımı gördün mü hiç?"

"Hiç görmedim."

"O zaman?"

"Yazın birlikte dondurma yiyeceğiiiz."

"Evett hadi koş sen annenler bekliyordur."

"Görüşürüz Efde ablaa."

"Görüşürüüz." Ömer son bir haftadır iğnelerini bana vurduran dünya tatlısı bir çocuk. Bir ay boyunca düzenli olarak vurulması gereken iğnelerini benim vurmama karar vermişti.

"Efide?"

"Efendim Sema abla?"

"Ömer'in iğnesinide vurduğuna göre sen çık istersen."

"Çıkayım o zaman. Görüşürüz Sema abla ALLAH'a emanet ol."

"Sende kuzum."

Kenarda duran çantamı aldım. Ömer'in iğne saati benim mesaim bittikten sonra oluyordu ama kendisi benden başkasına müsade etmediği için bende hazırlanıp onu bekliyordum. Onun iğnesini vurduktan sonra hastaneden ayrılıp eve gidiyordum.

Hastane çıkışına doğru ilerlerken telefonumu çıkardım. MaşALLAH hâlâ çalışıyor, şükür ekranının kilitlenmesi ve arada donması dışında bir sorunumuz yok. Asya'yı aradığımda 3. Çalışta açtı telefonu.

"Selamunaleyküm Asya'm."

"Aleykümselam Efide'm nasılsın güzellik?"

"Hamdolsun sen?"

"Bende iyiyim işte aynı. Şirketten döndüm bazı dosyaları incelemem gerekiyor. Of bazen beynim duruyor ama alışacağım."

"Alışırsın alışırsın dünyanın en tatlı muhasebesi."

"Sağolun sağolun dünyanın en tatlı hemşiresi, sen ne yaptın bakalım?"

"Bende şimdi çıkıyorum hastaneden. Ömer'i bekledim ya."

"Tabi hemşireninde iyisi makbul. Ömer biliyor işini."

"Yaa ya tabi Sema ablayı bırakıp beni seçti. Sema abla ya Sema abla yılların hemşiresi."

"İşte kendini bir görsen nasıl tatlısın ah bir bilsen sende anlarsında."

"Yaa ya tabi Asya tabi haklısın sen."

"Haklıyım tabi. Of o yengen yine başlayacak şimdi ya. Hayır anlamazda o. Sevim ablada yok nasıl atlatacaksın acaba?"

"Bir şey olmaz ya, alıştım artık. Hem sen onu boşver ya kendi hâlinde kadın onu mu konuşacağız işi gücü bırakıp."

MESCİT GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin