Ahoj, tak jsem tu s další kapitolou, no já už to nebudu zdržovat a jdeme rovnou na to.
Lisa's POV:
Bylo asi 10 ráno a já se probudila, byla jsem ještě dost mimo z toho co se stalo předešlý den v pizzerii, rozhodla jsem se že dneska do pizzerie nepůjdu, sešla jsem dolů schody a šla se najíst, dala jsem si mléko s cornflakesy, mamka si všimla že jsem dneska nějaká divná a zeptala se
"Ty dneska nejdeš do pizzerie"?
"Ne nejdu".
"Stalo se ti něco"?
"Ne, nestalo".
"Vážně jsi v pořádku"?
"Jo, jen prostě dneska nejdu do pizzerie, to je celý".
"Můžu se zeptat proč"?
"Mami to je snad moje věc, kam chodím nebo ne a navíc mám moc úkolů do školy", řekla jsem a vyběhla po schodech nahoru.
"Tak promiň no", zakřičela na mě ještě mamka když jsem běžela po schodech nahoru.
Když jsem vyběhla nahoru, třískla jsem za sebou dveřmi, byla jsem vynervovaná, ani jsem nevěděla proč, ovšem když jsem se z okna podívala na pizzerii, hned jsem věděla proč jsem tak vynervovaná, šlo o to co se mi stalo včera, chtěla jsem na to zapomenout a neřešit to, ale to bych nebyla já, věděla jsem že mi to nedá spát takže jsem se rozhodla že příští víkend půjdu do pizzerie a zjistím co tam vlastně Freddy dělal a proč tam byl, musím to zjistit.
O týden později:
Byla tu sobota a já se rozhodla že dneska půjdu do pizzerie a zjistím co tam vlastně Freddy dělal nebo se o to alespoň pokusím, vstala jsem, udělala si opět ranní hygienu, převlékla se, posbírala si věci a vyrazila jsem do pizzerie, vešla jsem dovnitř a sedla si ke stolu, přišla ke mě Chica a zeptala se mě co chci k pití nebo jídlu
"Dneska jenom sklenici vody", řekla jsem poněkud unuděně.
Chica jenom pokývala hlavou a donesla mi sklenici s vodou, zaplatila jsem jí a sledovala situaci na stage a u toho pila svou vodu, takhle to bylo celý den, pak už byl večer ale do zavíračky byl ještě čas, bylo teprve 6, animatronici zrovna dozpívali, Freddy odešel do té temné chodby, věděla jsem že bych neměla, ale nemohla jsem si pomoct a šla jsem tam za ním, rychle jsem prošla až do chodby, aby si mě nikdo nevšiml, pak jsem šla pomalu chodbou, nevěděla jsem jak dlouho už jsem šla, ale po boku chodby se začali objevovat různé místnosti, na jedné z nich bylo na dveřích napsáno Parts & Service, pomalu opatrně jsem otevřela dveře a zavřela je, pak jsem ale uviděla jak Freddy vychází z jedné uličky, rychle jsem se schovala za krabici na zemi a mlčky sledovala Freddyho, Freddy vyšel z místnosti a zavřel za sebou. Vydechla jsem úlevou. Byla jsem zvědavá a tak jsem si místnost prohlídla, podívala jsem se i do různých krabic, našla jsem jen nějaké nařádí, ale pak jsem našla v jedné krabici Freddyho masky a masky jiných animatroniků, nejvíce tam byly masky Freddyho a Foxyho, přišlo mi to divný, zajímalo mě proč jsou zde ty masky, jako jo možná náhradní díly pro animatroniky, ale proč by jich tu bylo tolik? Ani jsem nevěděla jak dlouho jsem tam byla, ale přišlo mi to dlouho, tak jsem už chtěla jít, ale v tom byl první problém, chtěla jsem otevřít dveře, ale nešlo to, byly zamčené.
"Sakra".
Nejspíš už je po zavíračce a mě tu zamkli, pomyslela jsem si. Dveře nešli otevřít, tak jsem tam čekala až někdo ráno přijde a odemkne mi, to bude ale problém, budu mít co na vysvětlování, pak jsem ale uslyšela jak někdo otevírá dveře, tak jsem se rychle schovala za krabici, uviděla jsem Freddyho, počkat nemají být animatronici přes noc vypnutí, zeptala jsem se sama sebe, neměla jsem jinou šanci, vystartovala jsem jako pila a vyběhla ze dveří, slyšela jsem za sebou těžké kroky, ale neotáčela jsem se, běžela jsem zkrátka dál, viděla jsem před sebou exit, rozrazila jsem dveře a vyběhla z nich, doskočila jsem na trávník před pizzerií a rychle běžela domů, nechtěla jsem ale riskovat že vzbudím rodiče a tak jsem vylezla po žebříku do horního patra k otevřenému oknu a vlezla jsem dovnitř přímo do svého pokoje, byla jsem tak vyděšená, rychle jsem vypla telefon a šla spát.
Freddy's POV:
Když jsem v noci slyšel někoho utíkat chodbou, nejdříve jsem si myslel že je to Foxy, ale tohle nebyly robotické kroky ale lidské, myslel jsem si že je to noční hlídač, tak jsem šel za ním, ale nestihl jsem ho, dorazili jsme ho asi o 2 hodiny později, když jsme ho dorazili bylo právě asi 5 hodin ráno a přemýšlel jsem v tom přišla Chica za mnou a zeptala se
"Hele nepřijde ti divný že tu Lisa celý týden krom včerejška vůbec nebyla celý týden"?
"Jo no, má školu, má toho asi hodně".
"A nad čím ty pořád přemýšlíš"?
"Nad ničím".
Chica odešla a Freddy už také odešel na stage a dělal vypnutého jako vždycky.
Byl další den, tentokrát Lisa vyrazila do pizzerie až po obědě, měla trochu strach, ale řekla si že třeba bylo těsně po zavíračce a tak nebyl Freddy ještě vypnutý. Vešla do pizzerie a sedla si na svoje oblíbené místo, Chica opět přišla, ona jí řekla že chce opět jenom sklenici vody, Chica poslechla a donesla ji opět vodu a Lisa jí zaplatila. Po skončení jednoho představení za ní přišel až ke stolu Freddy, ostatní animatronici teď bavili děti a tak byla jediná která právě seděla u stolu.
"Ahoj", pozdravil ji Freddy.
"A-ahoj", vykoktala ze sebe nakonec Lisa.
"Můžu si přisednout"?
"J-jasně".
Freddy si vzal židli a přisedl si k Lise.
"Víš chodíš tu už od dětství, zajímalo by mě proč jsi tu minulý týden nebyla"?
Bezva už i roboti se ptají proč sem nechodím, pomyslela jsem si.
"No já měla jsem docela dost úkolů do školy", zalhala jsem.
"Aha jistě to máš ve škole dost náročný".
"No jde to".
"Freddy pojď už", řval na něj Bonnie ze stage".
Ani jsem se nenadála a už u nás byl Foxy a mluvil na Freddyho
"Freddy pojď už".
Freddy se pomalu postavil přitom se stále na mě díval a řekl
"Už jdu" a odešel.
Sledovala jsem dále jejich představení a pak jsem už šla domů, dneska mi Freddy nepřišel tak děsivý jako v té místnosti včera, vlastně byl i docela milý brrr už asi blouzním, no radši půjdu spát řekla jsem si a tak jsem i vykonala.
Freddy's POV:
Byl večer a já přišel za Chicou, Bonniem a Foxym do jídelny a přisedl si k nim
"Hele chtěl bych vám něco říct"
"Co se děje Freddy"?
"No tak řekni nám to celý hoříme nedočkavostí".
"No prostě jde o to Foxy ty víš jak jsem se dneska bavil s Lisou a prostě přijde mi zvláštní, není to jako u jiných dětí a já prostě zdá se mi že k ní něco cítím, já já ji asi m-miluju".
"Cože"??!!, vykřikl Foxy démonickým a přitom trochu srandovním hlasem.
"No to si děláš-?!, vyjekla Chica naštěstí normálním hlasem.
Jo, vím utla jsem to v nejnapínavější scéně, páni já jsem ale mrcha😅, no dneska 1197 slov a já se budu těšit zase příští pátek v nové kapitole, tak zatím ahoj.
ČTEŠ
Tomorrow is a new day [FNAF]
FantasyDívka jménem Lisa miluje animatroniky a ráda chodí do Freddy Fazbear's Pizza, pak se ale o ní začne zajímat jeden animatronik, Freddy se začne o Lisu více zajímat, Lisa nakonec začne mít z Freddyho blbý pocit, ale stupňuje se to.....