Ahoj, tak jsem tu s další kapitolou, doufám že se vám bude líbit, ach jo po víkendu zase do školy 😂 kéž by byly prázdniny delší no a já už nebudu zdržovat a užijte si kapitolu.
A pak mi to došlo, tohle je můj konec. Nehodlala jsem se ale jen tak vzdát, vzala jsem si kapesní nožík a hodila ho do paže toho modrýho králíka, pak jsem se svezla pod ním, vyběhla jsem ven a zabouchla dveře, skončila jsem na zemi, nejdřív jsem si myslela že animatronici vyběhnou ven za mnou, ale nevyběhli, když jsem se rozhodla odejít pryč a šla jsem směrem k lesu, když jsem šla kolem pizzerie a okna, podívala jsem se na okno a strašně jsem se vyděsila, ten modrý králík na mě zíral ale oči neměl zelené jako jsem je viděla u něj prvně, ale měl je černé a zářila mu v nich béžovo-žlutá čárka, zíral na mě a já na něho, zamrkala jsem a rychle jsem se vydala do lesa a utíkala jsem směrem k domovu, zavřela jsem se v pokoji a vydýchávala to, sesunula jsem se podél dveří na zem, přitáhla jsem si a objala obě nohy a přemýšlela o tom co se vlastně stalo, rozhodla jsem se zítra zajít do Freddyho pizzerie a všechno jim říct.
Sobota, 20:45, Lisa's POV:
Šla jsem do Freddyho pizzerie, abych jim o tom řekla, myslela jsem že by o tom měli vědět, přišla jsem za nimi, Bonnie si všiml že jsem taková zvláštní a že asi nejsem ve své kůži
"Liso, jsi v pořádku" zeptal se mě.
"Jo jsem v pohodě", řekla jsem mu ale vzápětí se mi udělalo strašně špatně a já jsem začala padat k zemi, Bonnie mě rychle zachytil
"Liso jsi v pořádku", zeptal se mě, odpověděla jsem mu
"Ano", a chytla jsem se stolu a sedla jsem si, Bonnie mě přidržoval abych nespadla.
"Jsem v pořádku, vážně", řekla jsem, Freddy si mě všimnul a už běžel ke mě, ovšem s jeho váhou jeho robotického těla to moc rychle nešlo, když ke mě doběhl, okamžitě si ke mě klekl a začal se mě ptát
"Liso, jsi v pořádku"? "Co se ti stalo"? "Liso"?
"Jo jsem v pořádku Freddy", snažila jsem se ho uklidnit.
"Co se stalo"?
"No možná by jste to měli slyšet všichni, týká se to té nové pizzerie".
"Dojdu pro Chicu a Foxyho", řekl Bonnie a odešel.
Bonnie's POV:
Šel jsem pro Chicu a Foxyho, našel jsem je v kuchyni
"Chico, Foxy, Lisa má nějaké nové informace ohledně té pizzerie, možná by jste to chtěli slyšet", řekl jsem.
Chica a Foxy se vzájemně na sebe podívali a pak se rozešli směrem k místnosti s pódiem a já jsem je tiše následoval.
Lisa's POV:
Chica a Foxy s Bonniem po chvíli přišli, všichni jsme si sedli ke stolu a já jim řekla co se stalo
"Myslela jsem že se odtamtud nedostanu, ale naštěstí se mi to podařilo, hodila jsem mu do paže kapesní nožík".
"Teda".
"Jen mě trochu zaráží ty jeho oči".
"No víš Liso, v těch animatronicích jsou nejspíše duše dětí jako je to u nás a tím že jim lidé ublížili, tak si mysleli že jsi hrozba a automaticky po tobě šli".
Jen jsem pokývala hlavou jakože rozumím.
"Ale když jsem utekla ven, tak za mnou nešli".
"No víš my nesmíme kvůli bezpečnosti opustit naši pizzerii, když jdeme po hlídačovi, když nám uteče ven, my nesmíme za ním jít, ale nám ještě nikdy hlídač neproklouznul".
"Aha", odvětila jsem.
"Mám nápad", řekl Foxy.
"Jaký nápad Foxy", zeptal se ho Freddy.
"No napadlo mě Liso mohla by jsi zjistit více informací"?
"Ehm, jo myslím že by to šlo".
"Ne"!! "Liso nepůjdeš tam", vykřikl Freddy.
"Freddy klid", snažil se ho uklidnit Bonnie.
"Ne Bonnie, já ji tam nenechám jít samotnou"!!
"Dobře, nepůjdu tam", slíbila jsem Freddymu, ale v tu chvíli jsem to plácla bez rozmyšlení ale nemyslela jsem to v tu chvíli vážně, ještě jsem nad tím nepřemýšlela, ale teď mě to donutilo přemýšlet.
"Dobře", Freddy se začal uklidňovat.
"Ale jak jinak zjistíme víc informací", dožadoval se odpovědi Foxy.
"Neboj se Foxy, něco už vymyslíme", řekla jsem mu, Chica se mnou souhlasila
"Jo Foxy, Lisa určitě na něco přijde".
"No už půjdu, za chvilku bude svítat a rodiče budou mít o mě starost".
"Opatruj se", řekl mi Freddy.
Obejmula jsem ho a usmála jsem se na něj, taky se na mě usmál a já jsem pak odešla, doma jsem přemýšlela o tom co jsem Freddymu slíbila, bylo by moc špatné ten slib porušit a zkusit přece jen něco zjistit? Sice je to nebezpečné, ale když vím že tam jsou ti animatronici přece to jen tak nemůžu nechat být ne? Ptala jsem se sama sebe a nakonec jsem se rozhodla že navzdory tomu co jsem Freddymu slíbila se tam znovu vydám a zkusím zjistit více informací.
Čtvrtek,18:00, Lisa's POV:
Bylo po škole asi 6 hodin večer, věděla jsem že nemám moc času, opatrně jsem se skrze les dostala až k pizzerii. Nejsou tu žádní pracovníci, zvláštní, pomyslela jsem si.
Opatrně jsem vešla dovnitř, měla jsem po ruce pistol kterou jsem si sehnala od strejdy, neptejte se mě jak, měla jsem ji založenou v pase a opatrně jsem postupovala temnou chodbou, vešla jsem do místnosti hlídače, zapnula jsem počítač a kamery, bylo tam celkem 8 kamer, na pódiu stál ten modrý králík s balerínou, fialový medvěd byl ve skladu s věcmi a ten černý lišák.... - šel směrem ke mě chodbou?! Sakra, sakra, sakra, pomyslela jsem si.
Opatrně jsem vypla kamery a počítač a vydala jsem se druhou chodbou pryč z kanceláře. Pistol jsem si vzala do ruky a držela jsem ji u svého těla směrem dolů a pokračovala v cestě. Když jsem uviděla balerínu která vyrazila naproti mě, vystřelila jsem vedle ní a ona se zastavila a strnula, přesto že byla animatronik viděla jsem v její tváři....zmatek a možná strach?
Opatrně jsem si schovala pistol za pas a opatrně s rukama před sebou jsem se k ní pomalými kroky přibližovala.
"Neboj se, já ti neublížím".
Pořád stála jako přikovaná a zírala na mě.
"To je v pořádku", řekla jsem.
Když už jsem byla skoro u ní, najednou jsem uslyšela a uviděla za ní lišáka, najednou na mě ta balerína zařvala jako kdyby jí ten lišák dal nějaký signál. Do...sakra", vykřikla jsem a začala honem rychle utíkat i když jsem nevěděla kam běžím.
Škoda že už končí prázdniny ach jo 😂, no užívejte si víkendu a zase někdy příště.
ČTEŠ
Tomorrow is a new day [FNAF]
FantasyDívka jménem Lisa miluje animatroniky a ráda chodí do Freddy Fazbear's Pizza, pak se ale o ní začne zajímat jeden animatronik, Freddy se začne o Lisu více zajímat, Lisa nakonec začne mít z Freddyho blbý pocit, ale stupňuje se to.....