အပိုင်း(5)(U+Z)

23 1 0
                                    

 
ကုန်တိုက်ထဲရောက်တော့အလင်းကလိုအပ်တဲ့ပစ္စည်းတွေကိုသာဝယ်လေ၏။ဥက္ကာကတော့အလင်းဘေးနားတွင်အလင်းဝယ်သမျှကိုမျက်တောင်မခတ်လိုက်ကြည့်နေသည်။အလင်းကအသား၊ငါးတွေကိုသာဝယ်နေ၍မုန့်ဆိုင်တန်းဘက်ကိုမသွား.......

"ကိုကို... မုန့်ဆိုင်တန်းဘက်ကိုလည်းသွားမယ်လေ....”

"ဟင်.....ဝယ်စရာရှိလို့လားး....အာ့ဆိုသွားမယ်လေ”

အလင်းကအရှေ့ကနေပြီးဖင်တကော့ကော့နှင့်ခြင်းလေးတွန်းပြီးထွက်သွားလေသည်။အနောက်တွင်ကျန်ခဲ့သောဥက္ကာကတော့ရင်တလှပ်လှပ်ဖြင့်

'နေ~~~နေပါအုံးငါ့ဘယ်ဘက်ရင်ဘတ်အခုန်မြန်နေတာများလားးး..ဟူးးးးငါအတွေးလွန်နေပြီထင်တယ်ဥက္ကာရေ စိတ်လျှော့စမ်းပါ'ဥက္ကာတစ်ယောက်အတွေးများနှင့်ကြောက်ရုပ်ပမာရပ်နေတော့............

"ဥက္ကာ..ဘာရပ်လုပ်နေတာလဲမုန့်ဆိုင်တန်းသွားမယ်ဆို မြန်မြန်လာလေ”

အလင်းကတော့ဥက္ကာကိုလက်ရက်ပြီးခေါ်နေသည်။

"ဟင်... အင်းသွားမယ် ကိုကို.. သွားမယ်”သွားများအစွမ်းကုန်ဖြီးပြပြီးအလင်းရဲ့လက်ကိုလာချိတ်ပါသောဥက္ကာ.......

အင်းပါလေဒီကောင်လေးကတစ်ဦးတည်းသောသားဆိုတော့ငါ့ကိုအစ်ကိုတစ်ယောက်လိုခင်တွယ်တာနေမယ်ဟုတွေးလေသောအလင်းတစ်ယောက်.....

ကျွန်တော့နှလုံးသားကို ကိုကို့ဆီကိုပဲပုံအပ်ပေးတော့မှာမို့ ကျွန်တော့ဘဝတစ်ခုလုံးကို ကိုကိုကိုတာဝန်ယူရမယ်ဟုနှုတ်ခမ်းလေးတစ်ဖင်ကွေး၍ညစ်ကျယ်ကျယ်အပြုံးများနှင့်တွေးနေသောဥက္ကာ.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

အထုပ်များကိုယ်စီဆွဲပြီးကားပါကင်သို့လမ်းလျှောက်လာနေသောလူနှစ်ယောက်.......

"ကိုကို  လေးနေပြီလား...ကျွန်တော့ကိုပေး"

ဥက္ကာတစ်ယောက်အလင်းလက်ထဲမှအထုပ်များအားဆွဲယူရန်ပြင်နေစဥ်.....................

"အာ....မဟုတ်တာ... မင်းမှာတောင်အများကြီးပဲကို.ရတယ်ကားနားရောက်တော့မယ်..."

~~~~~~~~~

"ဟူးးးးးအများကြီးတောင်ဝယ်ဖြစ်တယ်....ဒီတော့ကျေးဇူးဆပ်တဲ့အနေနဲ့ငါမင်းကိုအိမ်မှာညစာကျွေးမယ်လေ..."

ပဲ့ကိုင်ရှင်(On Going)Where stories live. Discover now