Și,nu îmi vine să cred!!!Este vineri..oh, nu!!Balul..și, cea mai importanta parte a cuvântului"bal" este întâlnirea cu aleși inimii mele.
Deja stiu cum să mă îmbrac,am totul pregătit, sau, cel putin asta cred.
Mai sunt doar trei ore până atunci,dar nu stiu, parca mai am de așteptat o eternitate.După trei ore:
Într-un final s-au dus si cele trei ore. Acum aștept ca prinții sa își facă aparitia.
Nu a durat mai mult de cinci minute de când am spus asta și, iată-i venind. Erau așa de frumoși si fermecători încât nu îmi pot lua privirea de la ei nici pentru un minut sau pentru o secundă, dar totuși ar trebui să incerc, adică, mna, nu vreau să par atât de disperată.
Erau îmbrăcați cu un costum negru și foarte catifelat, dar numai spun cat de strălucitor era și, poate credeți ca exagerez, dar strălucea mai mult ca lumina soarelui de vară.Am ajuns la bal.Oh, nuu..începe dansul..cu pași mărunți incep si eu a dansa cu Max, recunosc parcă el ma fascinează mai mult.
Totul era bine, pana când,un băiat începe a țipa, era atât de îngrozit și, să fiu sincera si eu încep a mă panica, dar având lângă mine niste adevărați cavaleri nu pot arata penibil in fața lor.
Și, încep a fugii la băiatul care țipa. Era, Jason, tocilarul clasei.
Începe a îmi povesti despre ce a văzut, și, cu lacrimi in ochi îmi spune ca a fost o creatura supranaturala, un vampir.
Acum la ce vrea sa se aștepte tot orașul este plin cu vampiri. Încep a îi căuta pe băieți, Max si Justin,i-am găsit,erau intr-un colț al încăperii unde ne aflam.Încep a le povesti si lor despre tot ce am aflat de la Jason, iar ei stiu cine a fost vinovatul acestui incident.Nu îmi vine să cred, până si ei se tem, spun ca este unul dintre cei mai vechi si periculos vampir, un original.
CITEȘTI
Jurnalele vampirilor
VampiriVampirii au puteri care merg dincolo de înțelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar acești vampiri nemuritori, nu dețin un control deplin. În " Jurnalele vampirilor " - O poveste de iubire, un cuplu, care face cât...