Devam ✍🏻
Tekrardan yorucu bir gün..Neyse ki Bora'yla barışmıştık. Mutluyduk..Umarım artık bundan sonra hep böyle olur..
Üstümü giymiştim. Kahvaltımı yapıp elimde telefon ve kulaklıkla ofise gitmek için yola çıkmıştım.
Sonuçta sevgilimi görücem :)
Kulaklığımı takıp müzik açmıştım. Yolda yavaş adımlarımda ofise gidiyordum. Baya uzun zaman olmuştu. 3,5 ay olmuştur sanırım.
Acaba yokluğumda şirketteyken neler değişti..En çok Tuğçe'yi merak ediyorum.
Hani ben ikisininde arasını yapıcakmışım. tabi bu yetmez bi de Bora'ya açılması için yardım edicem. Kusura baksın ya da bakmasın umrumda değil. Ölsem bile o karıya yardı etmem.Şirketin kapısına gelmiştim bile. Derin bi nefes aldım ve içeriye daldım.
Tam Bora'nın odasına gidiyordum ki Pırıl'ın Ada dediğini duymuştum.
Arkamı dönüp pırıl'ın yanına gitmiştim.
"Hoşgeldin tekrardan"
"Hoşbuldum Pırıl"
"Nereye gidiyorsun?"
"Bora'nın" pırıl bana garip bi şekilde bakıyordu. Yanlış bişey mi demiştim? Ow.."yani Bora Bey'in yanına.."
"Tamam..gidebilirsin odasında saten"
Başımı onaylamış gibi sallayıp Bora'nın odasına doğru gidiyordum.
Bora'nın kapısına geldiğimde aniden durup onu izlemeye başlamıştım. Bugün ayrı bi yakışıklı beyfendi..
Kapısını çaldığımda kapıya bile bakmadan 'gel' demesi yetmişti.
Yüzüme baktığında şok olmuştu. Buraya geliceğimi bi kere bile düşünmemiştir belki de..
"Ada?"
"Gelmemem mi gerekiyordu..?"
"Hayır hayır!" Dedi ve ayağa kalkıp yanıma geldi. İki elimi de tutmuş gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı. "İyi ki geldin"
Başımı Bora'nın göğsüne koymuştum. Bora da çenesini başımın üstüne koyup konuşmaya başladı.
"Seni seviyorum.."
"Bende seni çok seviyorum.."
Tam keyfimiz yerindeyken kapının çarpmasıyla irkilmiştim.
Kapıya baktığımda Tuğçeyi görmüştüm. Of aptal.
"Vay, vay, vay kimleri görüyorum burda?"
Bora'ya şok olmuş bi şekilde bakıyordum. Bana sakince başını sallamıştı.
"Noluyo Tuğçe?"
"Ne mi oluyor? Bora farkındaysan sarılıyosunuz?"
Bora tam ağzını açıp konuşucakken ben konuşmuştum.
"Ne var bunda Tuğçe hanım? Siz sarılamaz mısınız gidin birine sizde sarılın!"
"Bana bak bana bağırma ayağımın altına alırım seni!"
"Bağırırım sizene size mi sorcam ne dememi bekliyorsun? Ah Tuğçe hanım size bağırabilir miyim acaba? Dememi mi bekliyorsunuz!?"
"Aptal!"
"Bana Aptal demeyin! Asıl Aptal ve zavallı olan sizsiniz! Size insan gibi Tuğçe hanım diyorum saygısız!"
"Sen var ya! Bunun bedelini çok güzel ödeyeceksin Aptal! Aptalsın sen!"
Tam tuğçeye cevabını vericektim ki Bora'nın bağırmasını duydum.
"YETER!"
"Bora!"
"Tuğçe sus! Ada yanıma gel"
Dediğini yapmıştım yanına gitmiştim. Elimi tutuyordu.
"Biz Ada'yla sevgiliyiz" Allah kahretsin Bora. Neden söylüyorsun ki..
Tuğçe duyduğuyla şok olmuştu. Beni ya öldürecek ya da öldürecek.
"Şimdi git Tuğçe"
Tuğçe gözleri dolmuş bi şekilde ordan ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒆𝒏 𝑽𝒆 𝑩𝒆𝒏 { Adbor }
General FictionKarşılıklı iki aşk, Bi türlü aşklarını itiraf etmeye cesaret edemeyen iki aşık..Zorluklarla olan hayatları var. Bunu beraber göreceğiz.. { Başlangıç 19.09.2021 }