Selamm
2. Bölüm Beklediğimden de daha hızlı vote arttı uvu
Teşekkür ederim sizi seviyorum <33
Başlayalım20 vote devamı
Başımın döndüğünü hissediyordum. Olduğum yerde sendelemeye başlamıştım..Gözlerimin karardığını hissetmiştim..
"İyi misin?"
Bora'nın ne dediğini duymamıştım bilincimi yavaş yavaş kaybediyordum.
-1 saat sonra-
Uyandığımda kendimi hastenede bulmuştum. Başımı hafif çevirdiğimde yanımda oturan Bora'yı görmüştüm.
Oturmaya çalışırken kolumda bi acı hissetmiştim. Kolumdaki acıdan aniden küçük bi ses çıkarmıştım.
Bora oturmama yardım ediyordu. Oturduğumda bana tip tip bakıyordu.
"Daha İyi misin?"
"İyiyim kahvaltı yapmadım ondan büyük ihtimalle.."
"Neden yapmadın?"
"Selin acil diyip evden çıkar-" Devamını getirememiştim..Selin-?
"Selin nerde?!"
"Ada! Bağırmasana" Hâlâ devam ediyordu..şurda bana yardım edeceğine tip tip bakıyordu..Bu da benim gıcığıma gidiyordu..
Gerçekten başım ağrımıştı. Benim bağırmam ufak bişey, o ise bana bildiğin yüksek sesle bağırıyordu. Sanki karşında sağır var.
"Başım.."
"Tamam bağırmıyorum.." Bağırmıyorum diyip yarım saat sonra tekrar bağırıcak olan koskoca Bora Doğrusöz..
"Hadi kalk"
"Niye?"
"Kahvaltı yapmaya adacım?" Sanırım beni affedene kadar ilgilenmen için bayılmam gerekiyor.
"Sözde benle ilgilenmeyen Bora Doğrusöz" diye mırıldanmıştım Bora'nın karşısında.
"Anlamadım ne dedin?"
"Acaba diyorum, kalkmam için yardım mı etsen diyorum?"
Bora derin bi nefes çekerek elini uzattı. "Gel tut elimi" şok..
Elini tutmuştum..Uzun zaman sonra..belliydi isteksizdi, ama yardım etmek zorundaydı..
"Teşekkür ederim.." gülümsemiştim, ama Bora'nın yüzünde bi gram tepki yoktu.
Hastaneden taburcu olup çıkmıştık. Arabanın önüne gelmiştik.
Arabaya binmem için yardım etmişti, o da zorla.. herşey zorla. Demesem ruhu duymaz..
"Aaa- şey ben sana yük olmuyorum değil mi? Başımın çaresine bakarım ben.."
"Ada susar mısın?"
"Bora kusura bakma ama bana yardım etmek zorundasın bu olanların sorumlusu sensin. Şuan ayrılmasaydık Selin beni senin yanına getirmicekti, hem ben tokum"
Bora Ani frenle arabayı durdurmuştu. Bana doğru bakıyordu, konuşmaya başlamıştı.
"Ben mi Selin'e ya selincim Ada'yla barışmak istiyorum lütfen onu yanıma getirir misin dedim? Ayrıca kahvaltınıda yapsaydın?"
"Bayılmam benim suçum mu? Hem hatırlatırım bana bişey olunca yerinde duramıyosun acaba bayıldığımda nasıl telaşlandın merak ettim"
"Evet Ada Aynen. Hatta biliyo musun? hastanede senin elini de tuttum ama hissetmedin" Ciddi değildir değil mi? Yok ya tutmamıştır..
"Tuttun mu gerçekten?" Bora gülüyordu. O zaman tutmuştu, ama söylemeye cesaret edemezdi..
"Yok ada tutmadım" Biliyordum, ama yalan söylüyor. Elimi tuttu biliyorum..
"İyi tamam önüne bak"
"Üzüldün sanırım?"
"Ya Bora önüne bakar mısın kaza falan yapıcaz şimdi Allah'ım.." Birisi arabayı sürerken önüne bakmazsa sinir oluyorum gerçekten..
"Tamam sakin ol.." Şuan sakin oldum gerçekten. Sakin ol diyince hemen sakin olurum saten.
Bi pastaneye gelmiştik. Poğaça falan satıyorlardı. Bi dakika- şimdi burda oturup Bora'yla başbaşa kahvaltımı yapıcaz..?
"Gel" Gel mi? Emir verir gibi.
"Kolum ağrıyor, yardım edersen gelirim" Zorla da olsa yapıyordu.
Artk nasıl düştüysem kalkamıyorum bile..Her yerim ağrıyor. Eve gidip uzansam iyi gelmezdi..
"Yavaş.."
"Her yerim ağrıyor.."
"Eve gidince güzelce dinlenirsin. Geçer"
"Senin için demesi kolay, istersen seni şurda iteyim, Ne dersin?" İtersem en azından söylemek ne kadar kolaymış görürdük.
Bora ve gıcık bakışları..
Pastaneye girip masalardan birine oturmuştuk. Bora kalkıp görevlinin yanına gitmişti.
"Ada ne yiceksin?"
"Poğaça, meyve suyu yeter"
Bora söyleyip tekrardan yanıma gelmişti.
"Aç olmadığından emin misin?"
"Eminim, iştahım yok"
"Sana böyle iyilik yaptığıma bakma"
"Tabi bana 'asla senden vazgeçmicem' diyen sen değildin"
"Sus ve kahvaltını yap"
"Bi kere de bana sus deme"
"Beni bu ortamda bağırttırma"
"Sabah nolduğunu hatırlatırım"
Bora bana bakıyordu. Birden gözlerini devirdi ve kahvaltısını yapmaya başladı..
Yanlış bişey söylediğimi düşünmüyordum. Doğru olanı söylemiştim..? Seni seviyorum senden asla vazgeçmicem diyen adam şuan karşımda ya tip tip bakar ya da gözlerini devirirdi.
"Bora.."
Cevap vermemişti. Vermiyordu..
"Bora ben seni hâlâ seviyorum.."
Bora şok olmuş gibi suratıma bakıyordu. Ama şok olmamıştı, onu sevmediğimi düşünüyordu..
Bittiğ
Bölüm hakkında düşünceleriniz? Uvu
Erken gldi..
En fazla 500-600 kelime yazıyorum
İlerde daha fazla yazıcm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒆𝒏 𝑽𝒆 𝑩𝒆𝒏 { Adbor }
Ficción GeneralKarşılıklı iki aşk, Bi türlü aşklarını itiraf etmeye cesaret edemeyen iki aşık..Zorluklarla olan hayatları var. Bunu beraber göreceğiz.. { Başlangıç 19.09.2021 }