-6|Öpücük-

386 27 16
                                    

Ben geldim ^•^
Biliyorsunuz ki baht oyunu final iddiaları var her yerde, tabi gerçek mi değil mi belli değil. Eğer gerçekten final olursa kitabı yazmayı bırakabilirim :'3 herşey olabilir sözde şuan haftaya final olucakmış ben şahsen inanmıyorum..her neyse
kaldığımız yerden devam..<33

Bora beni kolları arasına almıştı, hâlâ az önce canlı canlı yaşadıklarımızın
Şokundaydım. Bunlar ya rüyaydı ya da küçük bi oyun en fazla ne olabilirdi ki.

Şuan Bora'ya güvenmiyorum. Özür dilerim, ama güvenirsem kötü şeyler gerçekleşebilir. Şuan onunla beraber olmak, aniden gerçekleşen bir olaydan..Of Bora..

"Bakma öyle kedi yavrusu gibi" gözlerimin içine bakarak gülüyordu. Gerçekten güvenmeli miydim? Yoksa güvenmem için mi yapıyor..

"Gerçek değil mi? Gerçek.."

"Gerçek Ada. Ben çok özür dilerim" yüzünde ki ifade..herşey aniden oldu rüya görüyorum.

-1 saat sonra-
-Yazarın anlatımıyla-

Ada bora'nın kollarında uyuyakalmıştı. Bora Ada'yı uyurken izliyordu, saçlarını okşuyordu. Ada gerçekten Bora'ya güvenmeli mi?

Ada mışıl mışıl uyurken Bora yavaşca yataktan kalkıp su içmek için mutfağa gitmişti.

Bora mutfaktayken Ada gözlerini aralamıştı. Bora'nın yanında olmadığını görünce kendi kendine mırıldanmaya başlamıştı..

"Biliyordum, rüyaydı.." çok sevdiğin birinden ayrılmak böyle bişey olsa gerek. Hayal, rüya, acı..bir çok şey..

Ada gözlerinin dolduğunu hissetmişti. Yavaşça yataktan kalkıp lavaboya gidiyordu.

Sakince elini yüzünü yıkayıp aynaya bakmıştı. Uzun süre aynaya bakışlarından sonra lavabodan çıkmıştı.

Mutfağa doğru girmişti, karşısında Bora'yı görünce şok olmuştu, hayal miydi? Gerçek miydi..?

"Yine mi..?" Ada hayal gördüğünü sanıyordu ama değildi..gerçekti Bora tam şuan karşısında canlı canlı duruyordu

"Ne yine mi?"

"Yine hayal görüyorum gerçek değilsin sen.." Ada bi anda ağlamaya başlamıştı, Gözlerini kapatmıştı. Bora Ada'ya üzgünce bakıyordu. Onu daha çok mu üzüyordu yoksa ilerde iyi mi gelecekti..?

Bora Ada'ya doğru yaklaşmıştı, yüzünü tutup ona bakmasını sağlamıştı. Ada Bora'nın yüzüne bakmayınca, Bora Ada'nın yüzünü Avuçları arasına almıştı, gözyaşlarını silmeye başlayıp alnından öpmüştü.

"Bak gerçeğim.." Ada Bora'nın gözlerine bakıyordu, sarılmıştı..

"Gerçeksin.." Ada'nın yüzünde güller açmıştı, Çok mutluydu.. Bora'nın gözlerinin içine bakıyordu..

𝑺𝒆𝒏 𝑽𝒆 𝑩𝒆𝒏 { Adbor }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin