Gözlerinin içindeki parlayan şey benim dünyamda ki güneşin ve ayın benzeri gibi.

1K 15 0
                                    

Biraz onu anlatayım size. Anlatayım dedim ama onu hiç bişey anlatamaz , hiç bişey tarif edemez ki. O başıma gelen en güzel şey. Dünya'ya bir kez daha gelsem yine onu severim. Yine onun mutlu olabilmesi için , yüzünün gülmesi için herşeyi yaparım. Niye gülmesi için dedim biliyor musun ? Çünkü o güldüğünde dünyada ki bütün güzellikler onun suratında oluyor. O kadar tatlı oluyor ki yüzünün her bir zerresinde dudağımın izi kalsın istiyorum kendimi ona hapsedip onun bedenin de kalmak istiyorum. Ben ona aitim diyorum ordan ne çıkmak istiyorum ne de başka bişey. Sahip olduğum en değerli kadın. Benim gecemi gündüz yapan kadın o. Günlerimi yıl yapıp bana yaşattı her karenin unutulmaz olmasını sağlayan mükemmel insan. Onun o küçük kalbinde benim kocaman sevgimi taşıması , ona mesaj attığımda mesajı gördüğünde gülerek okuması onun suratında ki ifade. O kadar güzel gülüyor ki o gülüşünü saklamak istiyorum. Benim diyorum ya o benim kadınımın gülüşü kimseler görmesin kıskanırım ama yine de diyorum ki bu kadın benim için gülüyor gerisi umrumda mı. Benim gezenimde ki en değerli taş o. Onu kaybetmek benim içimde ki benliği kaybetmek ile aynı şey. Ben onun sevgisini içime sakladım en derinlere kadar onla doldurdum içimi hayatımın başlangıcı onun seninim demesiydi...

Benim Dünyamdaki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin