Tabi birde nasıl teklif ettim dimi. Nasıl teklif edeyim ki onun mutlu olacağı şekilde ayarladım herşeyi birgün öncesinden. Ona sevgilim , hayatım , aşkım diyememek biraz kötü yapıyoru beni ama en sonunda bu sevgi sözcüklerini ona karşı kullanabileceğimi bilmek yetiyordu bana. Neyse bütün herşey ayarlandı kaldı dünyalar güzeli kadının gelmesi. Ve o da gelmişti başladım yavaş yavaş konuşmaya basit bir teklif olsun istemiyordum. Ondan dolayı söyleyeceğim şeyi önceden kendim bulmuştum. Teklifi yapmadan önce onun çok sevdiği şey geldi yani PAPATYALAR. Çiçekler geldikten sonra onun o yüzündeki şaşkın gülümsemeyi mutluluğu görecektiniz o an en mutlu oydu herhalde. Karşılıklı oturuyorduk sonra yanına geldim ellerini tuttum ve " Senin Kalbini Ben , Benim Kalbimi de Sen Bir Ömür Boyu Taşımak İster Misin ?" Dedim. O da "Evet İsterim" dediğinde emin olun bütün dünyalar benim olmuştu. İşte o an öyle bir sarıldım ki ona çektim çektim böyle bütün huzur kokusunu çektim içime. En mutlu bendim yani BIZDIK. Saat 12:30 tarih ise 30|11|2014'dü. Ve ömür boyu sürecek olan ilişkini ilk adımı atıldı. O kadın bana aitti benimdi. Artık benden ne kaçışı vardı ne de başka haritası. O en güzel şey o kadın beni ben yapan şey. Onur'un dünyasında adını kalıcı harflerle sol üst köşeye yazdıran kadın. Herşey daha yeni başlıyordu. Onun yüzünü güldürebilmek onu mutlu edebilmek için artık ben vardım hayatında. Küçük kalbimde koca bir sevdaya yelken açtık birlikte. Bana ilk mutluluğu ne zaman verdi biliyor musunuz ? Bana seninim dediğinde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Dünyamdaki Sen
RomanceYaşamaya değer tek şey senin o küçük kalbindeki büyük sevda