Deseler ki tüm hayatına tüm yaşantına bir isim koy bir başlığı olsun. Ne koyardım biliyor musun sevgilim "SEN" koyardım ismini. Ben hayatı seninle yaşamak istiyorum. Sen ol istiyorum herşeyin tadı , tuzu sen ol. Ama hep biz olarak kalalım ilk. Ne senden git nede ben senden gideyim. Şimdi söylüyorum sana sevgilim o ellerini bırakıp , o yüzündeki gülümsemeyi bırakıp , benim dünyamı cennet yapan insanı nasıl bırakabilirim. Seni o kadar çok seviyorum ki herşeyin adını sen koydum. Mutluluğunda , huzurunda adı sensin. Sana diyemediğim o kadar çok şey varki aslında olmuyor işte anlatamıyorum seni böyle bir güzelliği kelimelere dökemiyorum eksik kalıyor bütün cümleler. Bir yanda diyorum allahım iyi ki çıkardın onu benim karşıma bir yandan da diyorum allahım o olmasaydı ben ne yapardım. Ya olmasaydı ne olurdu. Olmazdı işte bu kadar basit hiç bişey bu kadar güzel olmazdı. Şimdi benimsin ya yeter bana her sabah senin mesajınla uyanmak her gece uyurken sabah senin kalkmanı bekleyen bir kadın olduğunu bilmek herşeye yetiyor. Sevgilim sen benim herşeyimsin. Herşeyim kelimesinin içine mutlu olabileceğin bütün kelimeleri bütün cümleleri sokabilirsin ama ben o "Herşeyim" kelimesinin içine sadece seni soktum. Böyle yazsam yazsam diyorum bütün içimi döksem sayfalara ama olmaz sevgilim senin gelip böyle karşımda durup benim "Gül Bakim" dediğimde gülmen lazım. Şuan güldüğün gibi. Öyle işte sevgilim yazamadıklarım aklıma bişey gelmediğinden değil , senin orda olmandan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Dünyamdaki Sen
RomanceYaşamaya değer tek şey senin o küçük kalbindeki büyük sevda