Dünya'ya Seninle Gelmiş Gibiyim

411 9 0
                                    

Sabah uykudan yeni uyanır gibi , gece uykun geldiğinde gözlerinin hafiften gidip geldiği gibi , televizyonda bianda en sevdiğin şarkı karşına çıkar gibi herşeye huzur dolu mutluluk gibi sarmışsın dörtbir yanımı. Yani sen sardın. Benim en büyük ve tek mutluluğum sensin kadın. Sanki hep seninleydim hep sana aittim öyle çabuk alıştım öyle kocaman sevdim ki seni her anımda seni arar oldum. Sevgilim yan yana olup el ele tutuşup gideceğimiz yolda birbirimizin ayak izleri olucak. O yolu sonu hiç gelmeden sonunu hiç bilmeden ne olursa olsum beraber yürüyeceğiz. Ha belki aramıza sonradan birileri eklenir. İşte biz o zaman tamamlanırız. Öyle işte sevgilim yolumuz uzun ben ne senle yorulurum ne de sensiz olurum. Benim nefesim de aldığım oksijen de sensin. Ne güzel şeyler yaşıyoruz seninle her anının etkisi büyük kalıyor bende. Çünkü sen benim günlerimi yıl yapan kadınsın. Senin yanın cennet bana. Beraber ıslanalım , beraber üşüyelim ama HEP SARILALIM. Bizim birbirimizden başkasına ihtiyacımız yok kadınım. Yüreğimi avuçlarının içine bıraktım sen işini bilirsin. Her saati her dakikası her saniyesi senin aşkınla doluyor bu yüreğim oda sende işte. Hep yanımda olmasını istediğim kadın bal suratlı sevgilim seni öyle seviyorum ki yanımda olmadığın her dakika eksiğim ..

Benim Dünyamdaki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin