Am ajuns un fata camerei cu nr 18 . Am batut incet insa nimeni nu a raspun .. hmm ok . Am bagat cheia si am intrat . Camera era destul de spatioasa . Erau doua paturi , unul era deja aranjat cu o lenjerie roz cu flori . Cred ca celalalt pat era al meu , patul de langa geam era cel aranjat .. desigur . Dintr-o data usa de la baie s-a deschis si din ea a iesit o fata frumoasa , cam de 1.70 ca mine . Arata foarte bine , era slaba cu forme destul de generoase . Pielea ei era maslinie si parul saten lung , avea buze groase si carnoase si ochii albaştrii superbi . Era foarte frumoasa .
-Buna eu sunt Sophia ! imi spune ea dupe cateva priviri aruncate
-Hei eu sunt Bella !
-Noua colega presupun . Nu ?
-Mda ... asa e .
-Iti va placea aici . Uite asta e patul tau , presupun ca te-ai prins -zice zambindu-mi- iar asta e partea ta de dulap .
-Multumesc Sophia ! Ii zic incercand sa ma acomodez cu numele ei . Are un nume frumos . Imi place
-Oh , imi poti spune Sophi . Sophia e prea lung si formal . imi spune chicotind
-Ok , Sophi ! subliniez si chicitesc si eu
-Deci zi-mi ceva despre tine ! Incepe ea
-Paai ... ok . zic si imi insir toata povestea lunga si trista de viata . Ea imi spune lucruri desprea ea deasemenea . De exemplu e din Barcelona si parintii eu au murit deasemenea . Fratee toti copii din ziua de azi au ramas fara parintii !? Ce trist ... serios . A venit aici la liceu stand prima data la niste cunostinte de familie dar apoi s-a mutat aici .
-Asta a fost relaxant ! spune intinzandu-se pe pat
-Da . zic chicotind
Incep sa imi aranjez lucrurile si patul . Imi pun si orarul primit de la directoare pe dulap iar apoi intru la dus lasand-o pe Sophi sa se uite la un serial cu vampiri . E de treaba . Si ne asemanam din multe puncte de vedere . Las aburul sa invaluie cabina de dus si ma relaxez cateva minute . Cand ies de la dus o vad pe Sophi revoltata ca i s-a terminat episodul . Rad putin de ea si ma imbrac in niste pijamale .
- Ce faci !?intreaba ea
-Mhm bine... tu ?
-Nu . De ce te imbraci in pijamale ai de gand sa te culci ?
-Aa...pai nu stiu doar stau in pat .
-Pai ma gandeam ca vrei sa iesi , sa cunosti campusul noaptea . imi zambeste ea pervers
-Pai nu stiu ce sa zic ...
-Liam tocmai mi-a trimis mesaj cum ca la casa fratiei e o petrecere .
-Hmm...
-Liam e iubitul meu apropo . zice ea de parca ar fi uitat un detaliu neimportant
-Aha . Nu stiu ce sa zic ..
-Haideee va fi distractiv...te rooog
-Mmm... ok vin
-Iupiii ! sare Sophi din pat si ma trage intr-o imbratisare
O petrecere mi-ar prinde bine . Imi iau telefonul su vad ca am 3 apeluri ratate de la Sara .
-Haide trebuie sa ne pregatim! striga Sophi
Am sa o sun eu mai incolo .
...
Deschid dulapul si imi caut o rochie mulata crem imi dau cu fond de ten, rimel si tuş. Imi iau tocurile crem ca rochia si imi las parul liber. Sophi se imbraca cu o rochie aproximativ ca a mea doar ca rosie si tocuri cu platforma negre . Se machiaza usor si isi lasa si ea parul desprins .
-Ok pai hai sa mergem . Casa fratiei e la 5 min de aici ! imi spune ea
Of am o presimtire proasta .. poate ca nu trebuia totusi sa accept sa merg la petrecerea asta ...
CITEȘTI
I want
FanfictionBella Cowell o tanara de 18 este supusa unei incercari grele , aceea de a trece peste moartea parintilor ei din cauza tatalui ei alcoolic . Bella si Sara , verisoara ei , se muta la o scoala noua intr-un oras nou cu sperant de a o lua de la capat...