Capitolul 3 - The party

5.1K 258 0
                                    

Am ajuns in fata unei case mari , unde muzica rasuna la maxim .Era plin de puşti beți care fumau eu stiu ce .. dar si fete care abia se tineau pe picioare toate imbracate sumar si machiate strident .
-Pe aici ! imi spune Sophi trangandu-ma dupa ea .
Am intrat inauntru si ne indreptam spreu un grup de baieti , erau vreo cinci la numar . Toti aratau bine si erau acoperiti de tatuaje .
-Uite el e Liam ! Il arata cu degetul pe cel saten . Era frumos , se potrivesc .
-Tipul blond e Niall , cel care are maieu alb e Zayn , cel brunet e Louis iar cel saten cârlionțat e Harry .
Ochii mei ii scaniaza rapid pe toti incercand sa asociez detaliile cu numele dar cand ajung la tipul cârlionțat brusc ma oprec si il analizez amanuntit din cap pana in picioare.. Harry parca .. era inalt , mai inalt ca mine si eram la o distanta relativ mare . Noi eram la intrare pe ringul de dans si ei stateau jos pe o canapea in mijlocul camerei . Nu puteam sa analizez detaliile asa cum vroiam dar privirea mea a ramasa atintita asupra corpului sau masiv plin de cerneala . Ceva era intunecat la el dar nu puteam sa-i observ bine privirea .
-Haide la ei . Vroiam sa-ti zic de acum numele lor ca sa-i reti mai usor. imi zice Sophi si ma trage dupa ea .
-Buna baieti ! zice aceasta luandu-l pe Liam in brate si sarutandu-se .ew nu prea imi plac pupaturile.
-Hei !saluta acestia in cor.
Privirea mea era inca pe el , pe Harry . Acum puteam sa observ mai bine detaliile . Avea buze trandafirii si ochii verzi ca de jad . Era frumos dar parca tatuajele si chestiile alea nu sunt genul meu .
-Ea cine e ? intreaba tipul creol cu maieu alb . Zayn parca
-Ea e noua mea colega de camera Bella . Am facut cunostinta cu toti chiar daca eu stiam deja cum ii cheama .. simteam privirea lui Harry pe mine , ma scana la fel cum faceam si eu . Am luat loc si eu pe canapea intre Sophi si Niall
-Sii .. de unde esti ? ma intreaba Niall zamitor . E asa dragut
-Din Miami . ii zambesc la randul meu
-Wow si ce te-a facut sa vi aici ?
-Paii poveste lunga si trista .. ii zic
-Aham . Altadata atunci .imi zice inca zambaret
Simteam privirea lui inca pe mine . Nu am schimbat nici o virba cu el decat atunci cand am facut cunostinta . Bella - Harry si atat ...
Dintr-o data o fata se arunca pe locul de langa el luandu-l in brate .. mda era clar ca are prietena . Fata era imbracata cu o rochie exagerat de scurta si decoltata si machiata strident . Avea forme generoase si par lung saten . Avea trasaturi dragute .. pacat ca erau ingropate sub o tona de machiaj .
PERSPECTIVA LUI HARRY
Nu stiu cine e . Stiu doar ca o cheama Bella atata tot . Si numele i se potriveste . Era asa frumoasa formele ei erau perfecte si nu era machiata asa tare de aceea m-am holbat la ea de cand a ajuns , ca sa-i observ trasaturile . Avea parul blond lung si ochi albastrii superbi si buze carnoase. Felul cum era imbracata ma intriga , rochia ei care-i imbratisa formele perfect nu era asa de decoltata sau scurta precum cea a Carei , parasuta asta de langa mine . Da-o drecu , o urasc asa mult pe lipitoarea asta , cred ca si-a tras-o de cel putin 5 ori cu fiecare baiat din scoala , dar cu mine de cele mai multe .. e buna la pat , e doar o distractie am urat-o mereu si asta inca fac , nici macar nu vreau sa fim prieteni . Cara e o proasta . Tatal ei e un bogatan si ea are o mica armata de clone perfect aranjate ca ea pe care le numeste prietene si o insotesc peste tot . In schimb ea ma intriga . As vrea s-o cunosc si apoi s-o fut evident . Nimic mai mult . E pana la urma alta fata care va deveni precum Cara dupa catva timp aici ..
-Ce faci draga ?imi spune lipitoarea
-Lasa-ma odata .
-Hai nu fi rau ! Ce zici daca mergem la etaj ?imi zice si zambeste pervers
-Nu am chef . Pleaca odata
-Oh . Esti asa plictisitor .
-Cara pleaca ! Nimeni nu te vrea aici ! ii zice Sophi facand din degete .
Intr-un final lipitoarea renunta si pleaca . Doamne ajuta. Acum am nevoie de un plan ca sa vorbesc cu ea.

I wantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum