Capitolul 13 - First time

3.5K 145 7
                                    

PERSPECTIVA BELLEI
-Unde mergem ? rup eu linistea dupa cateva minute
-Pai nu ti.am zis ca iti fac o surpriza ? ma intreaba si ranjeste
Eu aprob din cap si imi intorc privirea catre geam . Nu pot sa cred ce tocmai s.a intamplat , am o ...sora , sora geamana . Lucrul asta ma cam sperie , dar vreau sa o cunosc .

Dupa inca vreo 10 minute de mers ajungem in fata unei cladiri destul de noua facuta din sticla dintr.un complex de apartamente.

-Haide .imi zice el si coboara din masina

Eu il urmez rapid pe usa cladirii . Holul era unul spatios si luxos as putea spune , un birou era asezat in mijloc iar un domn barbos statea de cealalta parte a lui . Locul asta seamana mai mult cu un hotel de 5 stele decat cu un bloc .

-Buna ziua domule Styles .saluta barbosul
-Buna Henry .ii zambeste Harry

Trecem rapid de hol si ne oprim in fata unui lift . Harry apasa butonul si liftul coboara.

-Ce e locul asta ? intreb nedumerita
-Iti voi explica sus .zice chicotind

Sunetul liftului care se dechide in fata noastra ne intrerupe . Intram si il vad pe Harry ca apasa pe butonul cu numarul 5 . Liftul urca iar eu inca ma gandesc la acest loc . Oare aici stau parintii lui ? Sau alte rude ? Realizez defapt ca nu stiu absolut nimic despre baiatul asta . Liftul se opreste iar usile se deschid . Il urmez pe Harry de.a lungul unui coridor lung iar el se opreste in dreptul usii cu numarul 318 . Scoate o cheie argintie din buzunar si deschide usa . Intram amandoi in ceea ce pare a fi cel mai luxos apartament pe care l.am vazut in viata mea . In fata mea se afla o camera imensa cu parchet negru si peretii albi , mobila era neagra si eleganta , in mijlocul camerei se afla o canapea mare si alba in fata careia era asezata o plasma . Pe jos se intindea un covor pufos , dar cel mai fain lucru era ca peretele exterior era facut in intregime din sticla , puteam vedea jumatate de oras de pe "geamul" imens .

La picioarele mele se afla o dara de petale de trandafiri care ducea spre canapeaua din piele alba . Langa ea era o masuta mica de sticla pe care se afla o sticla de sampanie si lumanari . Asta e cel mai frumos lucru pe care l.am vazut in viata mea .

-Harry , ce sunt ...toate astea ? reusesc sa.mi gasesc cuvintele
-Ti.am promis o surpriza , ei bine ...iat.o . Sau nu iti place ? intreaba ingrijorat
-Ba da Harry , e superb . Doar ca ,al cui e apartamentul asta ? intreb confuza
-E al meu iubito .zice chicotind
-Dar ... tu .ma balbai
-Nu e de la parintii mei sau orice in legatura cu ei daca asta te intrebi .zice si ii dispare zambetul de pe fata
-Eu nu ...um , tu nu locuiesti cu baietii , la casa aceea din campus ? ii spun
-Ba da , dar uneori simt nevoia sa fiu singur , asa ca mi.am luat propriul apartament .zice si ridica din umeri
-Dar tu ... ce lucrezi de iti permiti acest loc ? Of Harry , nu te cunosc chiar deloc .zic si imi las privirea in jos
-Hei iubito .vine langa mine si imi ridica barbia astfel incat sa ma uit fix in ochii lui de jad
-Poate nu stiu nimic despre mine . Dar tu defapt esti cel mai apropiat lucru de mine .imi zice si zambeste
-Vreau sa aflu ...totul .ii zic sincera
-Deasta te.am adus aici . Pana diseara vei stii absolut totul despre mine , dar si eu despre tine . De acord ? intreaba bland
-De acord .zic si zambesc
-Inainte sa incepem ...ti.e foame ? ma intreaba chicotind
-Mor de foame chiar .ii raspund si rad
-Bine pai pot face ceva de mancare pana tu te schimbi si faci un dus , iti voi da un tricou de.al meu in care sa stai .zambeste pervers
-Ok .aprob si imi lipesc buzele rapid de ale lui inainte de a ma indrepta spre usa de la baie .

Baia e imensa , gresia e total neagra si faianta alba . O cabina mare de dus se afla intr.un colt iar ghiuveta si wc.ul in cealalta parte . Nu pot sa cred ca Harry are un asemenea apartament , de unde macar are atatia bani , e vreun bogatan in timpul liber sau ce ...ma linisteste faptul ca voi afla totul in seara asta . Ma dezbrac si intru in capina de dus lasand apa fierbinte sa ma relaxeze .
PERSPECTIVA LUI HARRY
Azi va trebui sa afle totul , despre viata mea , ceea ce fac eu defapt , de unde imi castig banii ...totul . Poate se va speria , dar nu mai pot tine secrete fata de ea .
Ma indrept spre bucatarie si incep sa prepar faimoasele mele paste cu pui pe care m.a invatat mana sa le fac.
Aud usa de la baie deschizandu.se si o vad pe Bella iesind din baie cu parul ud si purtand unul dintre tricourile mele negre . Arata asa perfect in el .
-Miroase asa bine . Ce e ? ma intreaba ea zambind
-O sa vezi imediat .ii zic si ranjesc
Ea se aseaza pe canapea si porneste televizorul .
Eu termin pastele si le asez frumos pe masa in farfurie . Simt cum doua maini se incolacesc in jurul gatului meu si o aud pe Bella razand . Ma intoc si o ridic de mijloc asezand.o pe blatul mobilei . Ea rade iar eu imi lipesc buzele de ale ei .
-Mancam acum ? chicoteste dupa ce ne desprindem din sarut
Eu aprob din cap si ne asezam la masa . In cateva minute ea curata farfuria iar eu rad de ea cand o vad cum infuleca pastele . Imi termin si eu portia si ma ridic de la masa .
-A fost delicios . De unde sti sa gatesti asa ? ma intreaba curioasa
-Pai ...mama mea m.a invatat .zic putin suparat la amintirea mamei
-O...zice cand imi vede privirea
-Stai jos .ii zic si bat locul de langa mine pe canapea , ea se aseaza si imi face semn sa incep
-Bella , sper ca tu ma vei uri dau ca iti va frica de mine... dar nu mai pot sa tin secrete fata de tine . Trebuie sa iti spun totul .zic iar ea aproba din cap si ma priveste bland . Privirea ai ma calmeaza si imi da curaj sa incep
-M.am nascut in Londra , parintii mei erau foarte duri cu mine si nu imi spuneau niciodata ca ma iubesc , iar eu nu ma simteam deloc apreciat si iubit . Mi.au planificat toata viata , ei luam decizii in locul meu iar eu uram asta . In clasa a 8a m.am apucat de droguri , nu am fost niciodata dependent , eu le vindeam in scoala si in cartierul in care locuiam , ma stiau cam toti consumatorii de acest tip . Doi ani mai tarziu ,tata a decis sa ma trimita la o scoala militara , eu nu vroiam sa merg asa ca m.am certat oribil cu el si am fugit de acasa , am luat primul avion si asa am ajuns aici . Dupa putin timp petrecut singur pe strazi i.am cunoscut pe baietii , tot cu ajutorul drogurilor , auzeau de mine si au venit sa cumpere . Le.am trimis cateva mesaje parintilor mei in care le spuneam ca sunt bine dar sa nu ma caute niciodata . Dupa ceva timp am inceput sa lucrez la pista unde faceau baietii curse , patronul pistei Donnie Brasco m.a placut imediat si m.a tratat ca pe fiul sau , mi.a daruit Ferrariul negru pe care il sti deja , asa ca m.am apucat si eu de curse . Nu mi.a luat mult pana sa devin cel mai bun . Inainte de inceperea scolii am aflat ca tatal meu a murit , nu stiu cum , cand sau de ce dar nici nu am vrut sa aflu . Mi.am cumparat acest apartament fiindca castig foarte mult din droguri si curse dar nu prea stau aici deoarece nu imi place singur , si casa din campus e si mai aproape de tine asa ca te puteam vedea mai des . Inainte mi.o puneam cu toate fetele , dar dupa ce ai aparut tu nu imi mai puteam lua ochii de la tine si vroiam sa ma apropii de tine Bella . Inteleg acum daca esti speriata ...
PERSPECTIVA BELLEI
El termina de vorbit dar eu raman fara cuvinte .
-Eu ...um .ma balbai
-E ok , te inteleg .ii zic
-Nu Harry , asta e ok , toate astea nu schimba nimic , e facut deja ...m.am indragostit deja de tine .ii zic cu o voce mica
El ma priveste cu niste ochi mari parca nevenindu.i sa creada .
-Tu ...tu ma iubesti ? imi zice la fel de mirat
-Da , te iubesc . Nu am avut curajul sa o spun ... imi era frica de raspunsul tau sau de ce vei crede dar eu asta simt .ii zic si privesc in jos
El imi ridica barbia fortandu.ma sa il privesc in ochi .
-Si eu te iubesc , Bella . Mereu asta am simtit , dar imi era frica deoarece asta e prima data cand simt asa ceva .imi spune iar eu tresar la aceste cuvinte
El chiar ma iubeste , pacat ca vine randul meu sa.i spun despre sora mea geamana si ca va trebui sa ma duca la petrecerea aia plina de traficanti si mafioti ...
_________
Hei dragilor , imi cer mii de scuze ca nu prea am timp sa postez . Saptamana asta am turneul final si am meci zilnic +scoala . Voi incerca sa postez pana diseara si partea a III a . Va pup si scuze again .xx

I wantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum