Restul zilei trecuse rapid . Am incercat pe cat posibil sa-l evit pe Harry si pe Sara . Mi-am petrecut o mare parte a timpului cu Sophi , Liam si Niall . Ei sunt cei mai ok dintre toti...
-Sii .. ce zici de alta petrecere .ma intreaba Sophi cu speranta
-Cee ?!nici gand.. ii zic . Nu pot sa fac asta ..sau pot ? Adica ce am de pierdut ..se pare ca lui Harry ii plac genul ala de fete care petrec beau si se imbraca ca niste curve . Am sa-i arat ca si eu pot fi asa ..
-Defapt chiar am sa vin !zic eu plina de hotarare
-Serios ?!raman toti socati si fac ochii mari
PERSPECTIVA LUI HARRY
Ce dracu tocmai s-a intamplat azi ? Ea chiar era geloasa ? Hmm .. ciudat . Si verisoara ei Sara , e buna si deja o am in pat . Dupa mica disputa dintre ele Sara practic s-a aruncat in patul meu .
-Hei o sa vi la petrecere in seara asta?o intreb
-Desigur.zice ea si isi imbraca lenjeria care pana acum era aruncata pe podea .
A fost chiar distractiv .
.............cateva ore mai tarziu.........
Casa era plina ochii ca de obicei de aceasi ratati betivi care se zbenguiau pe ringul de dans .
Sara statea in poala mea miscandu-se lasciv lucru care ma excita . Am tras-o intr-un sarut scurt si pervers iar ea parea fericita chiar daca astazi tocmai sa certat cu verisoara si cea mai buna prietena , dar se pare ca nu-i pasa..
Ochii mei au zarit chipul ei intrand pe usa . Era asa frumoasa . Nu ma asteptam sa vina din nou la o petrecere . Chiar m-a surprins . Purta o fusta mulata neagra din piele si un tricou alb scurt , cu niste tocuri nu stiu de care .. nu ma pricep la asa ceva. Era machiata ca de obicei..perfect .
PERSPECTIVA BELLEI
Indata ce am intrat in incapere am observat privirea lui atintita asupra mea. Era imbracat intr-o pereche de jeansi negri mulati si un tricou simplu negru .. de cand l-am vazut prima oara numai asta a purtat . Dar de data asta in cap avea un fel de bentita care-i tineau buclele intunecate departe de frunte . Dar tot peisajul a fost stricat indata ce am observat-o pe Sara in poala lui . Ce dracu cauta ea aici ? Si mai ales in poala lui ?! I-am tras o privire incruntata iar el a observat si a impins-o usor de pe el , apoi s-a ridicat indreptandu-se spre mine . Ce naiba vrea sa faca acum ? Nici nu stau sa ma gandesc ca picioarele mele erau deja in miscare . Am ajuns la etaj si am intrat intr-o camera . Cand am vrut sa trantesc usa , Harry si-a pus piciorul in tocul usii impiedicandu-ma sa o inchid .
CITEȘTI
I want
FanfictionBella Cowell o tanara de 18 este supusa unei incercari grele , aceea de a trece peste moartea parintilor ei din cauza tatalui ei alcoolic . Bella si Sara , verisoara ei , se muta la o scoala noua intr-un oras nou cu sperant de a o lua de la capat...