Capitolul 4 - He's ...different

4.6K 243 0
                                    

PERSPECTIVA BELLEI
Fata cu o tona de machiaj pleaca , Cara dupa cum a numit-o Sophi . Nu imi place de ea .. e o pitipoanca, bine ca a plecat .
-Merg sa-mi iau ceva de baut ! ii spun lui Sophi si ma ridic
Era ora 12 fara 8 minute si casa era plina de adolescenti cu pahare rosii in mana care se zbenguiau pe muzica data la maxim. Zăresc un bar cu scaune inalte si ma asez.
-Cu ce te servesc ?ma intreaba un baiat de cealalta parte a barului . Era tanar si scund , mai scund decat mine pe tocuri , avea ochii caprui si par negru abanos tuns scurt . Era frumuşel doar ca avea o voce cam pițigaiata care ma amuza ..
-Hmm.. pai nu stiu..zic eu usor neincrezatoare
-Mergi pe mâna mea ?ma intreaba el zambind
-Um.. ok . ii zic si ii returnez un zambet
Nu sunt genul care sa bea .. nu prea am fost la petreceri .. am fost doar la zile de nastere si majoratul unei cunostinte de familie cand aveam 16 ani , dar am stat ca un lemn pe scaun si am baut suc .. asa ca nu prea stiu cu ce se manâncă petrecerile . Nici alcool nu am prea băut , decat şampanie de revelion sau la zilele onomastice.
-Poftim.imi întinde baiatul un pahar roşu.
Eu il iau si beau o gura. Lichidul incolor imi pişca limba si imi lasa impresia de arsura in gât.
-E vodka . imi spune observand ca m-am strambat
-Aha .zic eu usor nesigura daca mi-a placut sau nu .
Imi intorc scaunul spre multimea de adolescenti beti ce danseaza . Dintr-o data DJ schimba ritmul si pune o piesa lenta .. o nu se poate , e piesa mea preferata . Toti acum au trecut de la zbenguit la imbratisat si bălangănit usor . Perfect ... numai cupluri sau fete tupeiste care s-au agațat de gâtul unor băieti necunoscuți.
-Dansezi ? ma intreaba o voce grosa din spatele meu
Eu ma intorc si nu pot sa nu observ ochii de jad ce ma privesc asteptand raspunsul , si buclele intunecate care-i cad usor pe frunte . O doamne .. de ce m-ar invita el la dans .. adica acum ce-i spun .
-Umm.. da .imi iau inims-n dinti si ii raspund
El imi ia mana si ma trage pe ringul de dans apoi asezand-o pe umarul lui . Fetele noastre erau doar la 5 cm si el ma privea cu ochii mari . Si-a pus mâinile pe şoldurile mele neluandu-si o clipa ochii de pe ai mei .
PERSPECTIVA LUI HARRY
Am reusit . Acum o am aproape .. dar ce sa-i spun .. ca am platit DJ-ul ca sa puna o melodie lenta doar ca sa ma apropii de ea ?! i s-ar parea nebunesc . Si mie mi se pare , adica eu nu am dansat niciodata cu o fata asa . Singurele miscarii de dans pe care le-am practicat vreodata era sa stau in mijlocul mulțimii in timp ce fete precum lipitoarea dansau lasciv pe langa mine .. deci eu practic doar stateam . Nici nu stiu de ce am facut asta .. puteam sa o abordez direct , adica doar am prins-o cum se holba la mine de cateva ori . Nu stiu nimic despre ea si mi-e greu s-o citesc . Nu am vorbit mai deloc cu ea dar totusi uite-ne aici dansand .
-E melodia mea preferata ! rupe ea tacerea
Eram sigur . Cand s-a uitat la ceas mai devreme nu am putut sa nu observ ca avea o melodie de-a lui Ed Sheeran pusa pe pauza . Pare genul asta oricum .
-Da , e draguța ! ii raspund
-De ce ai facut asta ?
-Ce sa fac ? ii spun eu usor speriat .. oare m-a vazut cand i-am dat bani DJ-ului ?!
-M-ai invitat la dans . imi linisteste ea gandurile
-Pai stateai acolo si .. parea ca vroiai sa dansezi .
-Mda .. probabil ca aratam asa izolata .zice ea razand
Are un ras asa dragut ..parca e ... stai ce fac eu aici , vreau doar s-o fac una dintre cuceririle mele , nu sa ma cucereasca ea .
-Ce faaci !? ma intreaba ea panicata cand i-am pus mana pe fund si m-am aplecat s-o sarut
-Oho stai calma ! Nu te omor .
-Am crezut ca esti dragut .. dar esti doar un nesimtit .zice ea furioasa si cu lacrimi in ochi si fuge spre scari
Care e problema ei ? E nebuna dracului. Plange de la un sarut care nici macar n-a avut loc . Am vazut eu ca e neexperimentata dar nici chiar asa incuiata nu credeam ca e . Adica sincer nu e ca si cum n-ar mai fi sarutat niciun baiat vreodata ?! Ma intorc nervos la canapeaua unde erau prietenii mei.
-Unde e Bella ?ma intreaba Sophi
-Nu stiu dracului lasa-ma .
-Dar erai cu ea . Te-am vazut ! Ce i-ai facut Harry ?ma intreba ea furioasa . Ti-am zis sa o lasi ca nu e genul tau .
Da chiar mi-a zis imediat dupa ce Bella a plecat sa-si ia o bautura. Dar am ingnorat-o .
-S-a dus spre scari cred.. nu imi pasa
-Of Harry esti imposibil . se ridica ea si pleaca
-Ce-ai facut cu fata aia ?ma intreaba Liam
-Nimic lasati-ma si voi .
PERSPECTIVA BELLEI
Cum indrazneste ? E nebun ?! Eu nu sunt o curva . Si nici nu sunt obisnuita cu chestiile astea . Nu , nu am avut vreun iubit sau sa sarut un baiat vreodata . Nici macar nu ma cunoaste si...
-Bella deschide ! imi intrerupe o voce sirul gandurilor batand in usa de la baie
-Sunt eu , Sophi !spune
Deschid usa si ea face o fata speriata cand obserava cum aratam . Eram neagra sub ochii dearece am plans si machiajul s-a scurs .
-Ce ti-a facut ?
-Nimic. raspund eu scurt si imi sterg negreala de sub ochi
-Hai sa mergem acasa.zice
Asteptam sa zica asta de cand am ajuns aici ..
----------------------
Cum credeti ca va evolua relatia dintre Harry si Bella ? :)

I wantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum