Soarele care patrunde printre draperiile subtiri m-a trezit . M-am ridicat si m-am dus la baie privind-o pe Sophi inca dormind. Am deschis usa de la baie si m-am uitat in oglinda , aveam ochii injectati si cearcane. M-am spalat rapid pe fata incercand sa ignor dezastrul din capul meu . Nu pot merge asa la scoala pentru numele lui dumnezeu , asa ca ma bag la dus .
Dupa ce am terminat , mi-am uscat parul ,mi-am luat o pereche de blugi taiati si un tricou negru scurt impreuna cu jacheta neagra si o pereche de stileto negre . M-am machiat ca de obicei .
-Hei , esti gata deja ?! ma intreaba Sophi cu o voce ragusita .
-Da . Vrei sa te astept ?
-Nu . Poti merge , la mine dureaza mai mult si nici nu cred ca voi merge la primele ore . imi spune relaxata
-Hmm . Ok
Ies pe usa . Afara e soare si bate putin vantul . E ora 8 fara 10 minute si ma grabesc spre cursuri. Imi iau orarul din geanta si ma uit sa vad ce ora am . Engleza , o e bine , materia mea preferata . Ajung in fata clasei si intru . Aleg sa ma asez in prima banca . Un baiat blond sta pe scaunul din dreapta si ma asez langa el .
-Bella !?
-Niall .. o nu mi-am dat seama ca esti tu .
-Ce s-a intamplat aseara ? Ati plecat devreme ..
-Pai .. imi era putin rau .mint
-Aa ok .
-Bella esti nebunaa ?! Tipa o voce in spatele meu
Auci , e Sara . Nu am mai sunat-o aseara . Probabil a fost foarte ingrijorata.
-Um.. hei Sara .
-Hei ?! Am fost super ingrijorata aseara.imi confirma gandurile
-Chiar imi pare rau ! Am fost la o petrecere si am ..
-O petrecere ?! Fara mine ? Nu pot sa cred !
-Pai colega mea de camera m-a cam obligat sa merg .. nu a fost cine stie ce..
-Hmm.. bine cum zici tu . Trebuie sa te revansezi oricum
-Promit !
-Si el cine e ?ma intreaba uitandu-se spre Niall.
-El e Niall . Niall ea e verisoara mea Sara .
-Incantat/ă .zic la unison
-Pai bine eu ma asez in spate .spune ea
-Ok . Ne vedem dupa ora .ii zic
In urmatoarea clipa pe usa intra Zayn, Louis, Liam si desigur.. Harry. Isi arunca privirea asupra mea si ma scaneaza rapid. Eu imi las capul in jos incercand sa-i evit privirea. Ei trec pe langa banca noastra si se aseaza in spate Harry stand langa Sara . Ea era usor diferita fata de mine , adica era obisnuita cu petrecerile si bautura , nici virgina nu mai era .. spre deosebire de mine. Asta nu inseamna ca sunt o ratata doar ca pana acum nu am fost atrasa de niciun baiat incat sa... o fac .
Ora trece lent . Profesorul ne-a dat ceva de lucru in timp ce el lucra la niste fise . Era un barbat tanar si s-a comportat ok cu noi . Nu am putut sa ni observ de-a lungul orei ca Sara se distra cu Harry in spate . Chicoteau si vorbeau intruna . De unde macar se cunosc ?! Insfarsit clopotelul suna . Ma grabesc sa-mi iau lucrurile si ies ca vantul pe usa .
-Cam grabita . remarca Niall razand
-Mda .zic eu si plec
-Hei Bella asteaptaa !striga Sara
-O acum ai chef de mine.. zic eu artagoasa
-Poftim?!
-De unde macar il cunosti pe Harry ?intreb nervoasa
-L-am cunoscut acum . Dar care e problema . Esti geloasa ?
-Ceee?! Nuu .
-Atunci ce problema ai ?
-Defapt stii ce ? Nici nu-mi pas.spun si ma intorc avand privirea catre usa clasei unde era Harry ...evident. Of la dracu , oare a ascultat toata conversatia ? Nici macar nu stiu de ce am facut asta . Doar nu sunt..geloasa ?! Asta e deja destul . La capatul holului zaresc o fata cunoscuta .. e Sophi .
-Sophi asteapta .strig si alerg dupa ea lasand-o pe Sara acolo cu Harry .
CITEȘTI
I want
FanfictionBella Cowell o tanara de 18 este supusa unei incercari grele , aceea de a trece peste moartea parintilor ei din cauza tatalui ei alcoolic . Bella si Sara , verisoara ei , se muta la o scoala noua intr-un oras nou cu sperant de a o lua de la capat...