çalan telefonunu duymamazlıktan gelip arkasını döndü ve battaniyesini kafasının ucuna kadar çekip uykusuna devam etmek istedi hyunjin. fakat annesinin odasına hızla girmesi ve bağırması uykuya dalamamasını sağlamıştı.
"hyunjin! okula geç kalacaksın hızlı ol ve hazırlan artık." battaniyeyi üstünden atarak yatakta dik hale geldi ve bir süre öylece oturdu.
odasına göz gezdirdiğinde her zamanki gibi dağınık olduğunu farketti, toplamaya uğraşmayacaktı tabii ki.tekrardan çalmaya başlayan telefonunu eline aldı ve açarak kulağına götürdü. "artık birilerini ayarlama vakti geldi sana, 17. yaş doğum gününde de bakir kalacaksan benim arkadaşım olamazsın." derin bir nefes bıraktı odaya.
"sana da günaydın minho. ayrıca 17 yaşında bakir olmak gayet normal.." ayağı kalkıp dolabını açarken konuşmuştu. "hayır, sen hariç kimse 17 yaşında bakir değil. her zamanki kafe de 10 dakika sonra, geç kalayım deme."
telefonun yüzüne kapanması ile göz devirip telefonu yatağına attı.dolabından bol paça pantolonunu alıp üstüne oversize bir tişört geçirdi. pantolonu da giydikten sonra hırkasını giyip çantasını sırtına taktı. ardından telefonunu cebine alarak odasından çıktı ve aşağı indi. "ben çıkıyorum."
"kahvaltı?" annesinin seslenmesine ayakkabısını giymiş, bağcıklarını bağlarken cevap verdi. "minho ile kafede buluşacağız, orada yerim."
cok kisa ama bir suru bolumu olacak olan ficime hos geldiniz.
fic skins gen1 alintidir. hyunlixte cassid shipi yerindedir. özellikle cassid bölümlerini baz aldim. olay örgüsü genel olarak aynı ama bazi seyleri değistirdim, değistireceğim.
iyi okumalar 🧙🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐫𝐨𝐨𝐤𝐥𝐲𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱
Fanfic"jisung so lovely, 'jisung my boy.. i love him, i love him, i love him!' so hey, wow, fuck you hyunjin!"