1. Bölüm -Süper modele mi benziyor?-

3.4K 35 24
                                    

Hikaye özetinden de anlaşılacağı gibi bu hikaye de çokça cinsel içerik mevcut bu yüzden ona göre başlayın yada vazgeçin.

Ayrıca tekrar belirteyim hikayelerimi ben yazmıyorum. İngilizceden çeviriyorum ve bu hikayenin yazarı O_M_Jee

==========

Josie kapuçinosunu dikkatlice yapıyordu, tepsiye koymadan önce kalbin mükemmel şekillendiğinden emin oldu.

Sonra bir peçete ve kalem eline aldı "Mola 11'de başlıyor benimle arka sokakta buluşur musun?" Diye yazdı.

Tepsiyi alan Josie, kapuçini için sıraya girdiğinden beri ondan gözünü alamayan kızın yanına ilerledi.
Barista, fincanı kızın önüne koydu ve kız ona cilveli bir gülümseme gönderemeden ya da kahve için ona teşekkür fırsatı vermeden sarışın kıza hafifçe gülümsedi ve tezgahına geri döndü.

Josie sarışına bir şey söylemediği için biraz hayal kırıklığına uğradığını görebiliyordu. Ama peçeteyi kullanıp Josie'nin notunu görür görmez kızın ifadesi değişti.

Duvardaki saat 11'e 5 dakika kaldığını gösteriyordu.
Sarışın kız kahve yapmakla meşgul olmasına rağmen gözlerinde bir parıltıyla ona gülümsemeyi başaran Josie'ye baktı.

Sarışın, cappuccinosunu heyecanla yudumluyordu, muhtemelen tatlı esmer barista ile takılabilmek için içeceğini 3 dakika içinde bitirmeye çalışıyordu.

Acele ederken dilini yakmış ve neredeyse içeceği püskürtecekti ama Josie kendini zor tuttuğunu görebiliyordu. Saat 11'e sadece bir dakika kala kız ayağa kalktı, Josie'ye bir göz attı ve kafeden çıkmadan önce başını salladı.

Saat 11'i gösterdiğinde Josie önlüğünü çıkardı ve meslektaşına 30 dakikalık mola için çıkacağını söyledi. Arka kapıdan geçti ve biraz gergin görünen ama sigarasını tüttürerek bunu saklamaya çalışan flörtüyle karşılaştı.

"Merhaba.." Josie sevimli sarışın yabancıyı selamladı.
Omuzlarında bol dökümlü krem ​​rengi bir ceket ile güzel siyah bir elbise giymişti.

Büyük olasılıkla, dizüstü bilgisayarı içeren büyük bir çanta taşıyordu. Muhtemelen brunch molasında serbest çalışan biriydi.

Kız dönüp Josie'yi gördü ve yarısı içilmiş sigarayı çabucak yere fırlattı ve hemen söndürdü. "Selam!" mahcup bir gülümsemeyle selam verdi.

"Bu bir israf. Neredeyse hiç sigaranı içmedin." Josie, içilmemiş sigarayı başıyla gösterdi.

"Özür dilerim, sen de bir sigara ister misin? Çantamda hâlâ bir kaç tane var." kız çantasını karıştırırken sordu.

"Hayır, sigara içmem. Üniversitedeyken bir kez denedim ve o zamandan beri nefret ediyorum." Josie elini uzatırken daha da yakınlaştı.

"Ben Josie."

"Biliyorum... Yani bunu isim etiketinden biliyorum. Ben Jade." Kız elini hafifçe sıktı.

"Mola bitmeden yarım saatim var dairemde takılmak ister misin?" diye sordu Josie, Jade'in mavi şehvetli gözlerine bakarak.

"Eee.. Çok isterdim ama nasıl?" Jade yüksek sesle içindekileri söyledi.

"Ben üst katta oturuyorum."

Josie'nin dairesine girer girmez ikisi dudaklarını birbirine bastırır, elleri kıyafetleriyle uğraşır.

"Bu biraz hızlı oldu." Jade, Josie'nin onu oturma odasının hemen yanındaki yatağına yatırmasına izin verirken kıkırdadı. Oldukça küçük ama şirin bir daire.

Proje -Hosie (Girl x Girl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin