Sarhoş Hope çoğunlukla uykuluydu.
Otel süitine geri döndüklerinde, diğerleri kulüpten ayrıldıklarından beri Josie'ye yapışan Hope'a bakmak için yardım teklifinde bulundular.
"Merak etmeyin. ben hallederim." dedi Josie, Hope'un vücudunu belinden yukarısına yaslayıp odalarına doğru ilerledi.
Josie kapıyı kilitledi ve gözleri yarı kapalı olan Hope'a "Hope, seni yıkayacağım tamam mı? Sadece küvette oturman gerekiyor, tamam mı?" dedi.
Hope aptal bir gülümsemeyle yavaşça başını salladı.
Josie jakuzili küvetin suyunu açmak için banyoya gitti.
Josie daha sonra Hope'un elbisesini, ardından iç çamaşırını çıkardı ve Hope'u küvete yönlendirdi.
Bu sırada kıyafeti ıslandı, böylece Josie tüm kıyafetlerini çıkararak Hope'a küvette çıplak olarak katıldı.
Sabun aldı ve Hope'un vücudunun her yerini sabunladı.
Hope, Josie'nin onu sabunlamasına karşı mırıldandı.
"Josie'm. Jo'm.." Hope tatlı bir gülümseme ve yarı kapalı gözlerle mırıldanıyordu.
Josie Hope'u hafifçe öptü. "Tatlı dillim."
Hope, Josie'yi beline daha çok çekti ve başını Josie'nin omzunun arkasına yasladı.
Josie, Hope'un sırtına sabun sürmeye devam etti.
"Hope, şuan uykuya dalma.." Josie, Hope'un ona sarılışını bıraktığında anladı.
"Hmm.. Durma." Hope hafifçe cevap verdi.
Josie, Hope'un ve kendisinin üzerindeki sabunu durulamaya başladı. Neyse ki, Hope ayağa kalkıp Josie'nin liderliğini takip ederek Josie'nin onu bir havluya sarmasına izin verdi.
Hope'u havluya sardıktan sonra, Josie eğlenerek Hope'u belinden tuttu ve onu hızla yatağa taşıdı ardından ikisi de yatağa düştü.
Hope hafifçe kıkırdadı ama yatağın rahatlığı o kadar cazipti ki Hope gözlerini kapattı ve artık açmak istemiyormuş gibi görünüyordu.
Josie buna gülümsedi ve Hope'u kalın örtülerin altına yerleştirdi. Daha sonra, örtünün altına girip Hope'a kaşık pozisyonunda sarıldı.
Hope'un sırtını öptü ve onu duyamayacağı kadar yumuşak bir şekilde ona fısıldadı. "Seni seviyorum."
Josie uykuya dalmadan önce kapının çalındığını duydu. Josie, uyuyan çıplak kız arkadaşını yatakta yorganın altında iyi örtülmüş halde bırakarak kalktı. Daha sonra gardıroptan bir bornoz aldı ve kapıyı açmadan önce giydi.
"Hey Freya.." Josie sarışını selamladı. "Şimdi uyuyor. Ben... yatmadan önce duş aldığından emin oldum."
"Hmm.." Freya, Josie'ye şefkatle gülümsüyordu. "Sarhoşken, belli ki birinin onu yıkamasına ihtiyacı vardı."
Josie kızardı ama bir şey söylemeden önce Freya ekledi. "Teşekkür ederim Josie. Sadece Hope'a baktığın için teşekkür etmek istedim."
Josie sadece başını salladı.
"Hope'a çok değer verdiğini biliyorum ve... Hope da senin için aynı şeyleri hissediyor gibi görünüyor. Birbirinizle arkadaştan daha fazlası olduğunuz çok açık." Freya kaşlarını kaldırarak düşüncelerini dile getirdi.
"Üzgünüm.." Josie, Freya'nın ne demek istediğini biliyordu. Hope ve onun arasındaki gerçekleri bu durumda herkes anlayabilirdi, kaldı ki bir LGBTQ üyesinden bahsetmeye gerek bile yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Proje -Hosie (Girl x Girl)
General FictionHope ve Landon liseden beri birlikteler. Düğünlerine 3 ay kala cinsel olarak hüsrana uğrayan Hope, evlendikten sonra cinsel ilişkisi için endişe etmeye başlar Arkadaşı, çiftin rızaya dayalı aralarına birini dahil edip bir defalığına cinsel deneyim...