13. Bölüm -Bayan CEO mu?-

500 25 1
                                    

Josie havaalanından hastaneye taksi tutup gitti.

Oraya vardığında, hastanenin yakınında toplanmış bir gazeteci topluluğu olduğunu fark etti.

Onlardan kaçınmaya çalıştı ama muhabirlerden biri onu tanıdı. Adını haykırdı ve Josie hastane girişine doğru adımlarını hızlandırdı.

"Sen Josie Saltzman'sın, değil mi?" Erkek muhabir, mikrofonu ona doğrultarak sorular soruyordu. "Baban hâlâ belediye başkanlığına aday olacak mı? Seçim için zamanında toparlanıp toparlanamayacağını biliyor musunuz?"

Soruları görmezden geldi. Sonra babasının güvenilir aile şoförü Jed'i fark etti ve bu sürücü hızla ona doğru yöneldi onu muhabir kalabalığından kurtardı.

"İyi misin?" Jed, Josie'ye bavullarını taşımasında yardım etti.

"Ben iyiyim Jed. Babam nerede?" diye sordu Josie.

"Seni ona götüreceğim." Jed onu bir asansöre yönlendirdi ve sekizinci katı tuşladı.

''Lizzie geleceğinizi söyleseydi sizi havaalanından alabilirdim.'' Jed belirtti.

"Sorun değil. Endişeyle fazla tükenmiş olmalı." Josie, uzun zamandır aile çalışanı ve arkadaşı olan Jed'e söyledi.

Babasının odasının olduğu kata ulaştıklarında, Josie bazı çalışanlarının odasının dışında dikildiğini gördü. Kız kardeşnin nerede olduğunu merak ediyordu.

"Lizzie babanla birlikte odada." Tanıdık bir Asyalı kız onu kibarca bilgilendirdi.

Josie genç kadını tanıdı. "Alyssa."

"Sabit durumda ama..." Alyssa devam etti. "Sanırım gerisini kız kardeşin anlatır."

"Teşekkürler." Josie, odaya girmeden önce Alyssa'ya ve diğer personele takdirle başını salladı.

Lizzie'yi babasının elini tutarken gördü. Kız kardeşi hızla arkasını döndü ve Josie'ye sıkıca sarıldı.

"Jo, felç geçirdi. Beyninde bir kan pıhtısı vardı ve patladı. Hayatta kalmak için sadece %50 şansı vardı. Ama babam ameliyattan sağ çıktı. Bu bir mucizeydi." Lizzie burnunu çekerek konuştu.

"Tanrıya şükür!" Josie babasını kontrol etmek için otururken nefesi kesildi. Eli soğuktu.

"Ama şimdilik komada. Doktorlar ne kadar uyuyabileceğini bilmiyorlar." Lizzie sonra ekledi. "Mesele şu ki, uyandığında beyni eskisi gibi çalışamayabilir."

"Ne demek istiyorsun?"

"Beyin ameliyatı geçirdi ve bazı sinirler etkilenmiş olabilir. Doktorlar, uyandıktan sonra üzerinde bazı testler yaptıklarında daha fazlasını öğreneceklermiş." Lizzie açıkladı.

Josie daha sonra kız kardeşini odadaki kanepeye yanına oturması için çekti ve iki kız kardeş rahatça birbirlerine sarıldılar. "Bunun üstesinden geleceğiz." Lizzie'ye fısıldadı.

====

Josie Hope'u aradığında ve ona babasının durumu hakkında bilgi verdiğinde saat gece 11'di. 

Eve varınca aramıştı Lizzie ona eve gitmesi ve ertesi sabah babalarını ziyaret etmesini tavsiye etmişti.

Duştan sonra Hope ile konuşmaya devam ederken eşyalarını boşaltıyordu.

"Babam hakkında konuştuğumuz yeter. Bana daha önce bir şey söylemek istememiş miydin?" diye sordu Josie.

"Düğünle ilgili. Erteleme bir aldatmaca." Hope açıklamaya devam etti. "Babam düğün tarihi bu kadar yaklaşmışken iptal duyurusu yapmak istemedi. Erteleme fikrini ortaya attı. Sonunda iptali duyurduğumuzda, birkaç ay öncesi olacak ve davetli misafirlere çok ani bir bildirimde bulunmamış olacak. Özellikle davetli misafirleri arasında senatörler ve diğerleri gibi önemli müşteriler ve VIP'ler olduğundan, aile itibarını korumak zorunda."

Proje -Hosie (Girl x Girl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin