"Hafta içi her zaman bu kadar kalabalık mıdır?" Hope, neredeyse dolu olan kulübe geldiklerinde sordu.
"Sadece çarşamba günleri saat 22'ye kadar ücretsiz içecekler var ondan" Josie bilgi verip Hope'u bar alanına götürdü. "Karışımım için hazır mısın?"
"Evet!!" Hope kocaman gülümsedi.
Josie bar tezgahının arkasına geçmek için ellerini bıraktığında, Hope'un yüzündeki gülümsemenin düştüğünü fark etti.
"Jo-tatlım!" Barmen iş arkadaşı Max, Josie'yi selamladı. "Burada ne yapıyorsun? Daha Cuma olmadı ki."
"Burada parti sonrası için buluştuk. Mae ve çetesi de geldi." Josie cevap verdi ve birkaç şişe almak için hareket etti. "Üzgünüm, önce arkadaşıma bir içki yapacağım."
"Keyfine bak." Max, Josie'ye ve Hope'a sırayla baktı. Sonra Max, Hope'u selamlarken el sıkışmak için elini uzattı. "Merhaba, ben Max."
"Hope" Hope, saçı tıraşlı kadın barmenin elini sıktı.
"Max, arkadaşımla flört etmeyi bırak." Josie, Max'in Hope'u dikizlediğini fark ettiğinde uyardı.
"Ne? Sadece Merhaba diyordum." Max daha sonra eğildi ve Josie'nin kulağına fısıldadı "Onu burada hiç görmedim. Onunla nerede tanıştın? Kafede mi?"
"Hayır. Süpermarket otoparkında." Josie cevap verdi ve Max ona etkilenmiş bir bakış attı.
Josie kısa sürede karışımını bitirdi ve ardından Hope'a verdi.
"Ben buna Long-Jo diyorum." Josie, içkisini Hope'a tanıttı.
"Ne?!" Hope neredeyse gülecekti ama kendini durdurdu.
"Long Island Tea'ye benzer 7 farklı içeriği var ama bu Josie'nin malzeme seçimi. Yani, Long-Jo ismi uygun." Josie ciddi ifadeyle açıkladı. Karışımıyla çok gurur duyuyordu.
Hope bir yudum alınca gözlerini sertçe kırpıştırdı. "Vay canına."
Bu, içeceğin GÜÇLÜ olduğu anlamına geliyordu.
Josie daha sonra Hope'u arkadaşlarının toplandığı bir masaya götürdü. Hope, Josie'nin yanındayken çoğunlukla Long-Jo'sunu yudumlarken kendi aralarında sohbet ediyorlardı.
Sonra Josie, ona doğru yürüyen tanıdık bir sarışın gördü. Geçen haftaki mavi gözlü kız olduğunu anladı ve şimdi kendini çok kötü hissetmeye başladı. Ama kahretsin, Josie adını unuttu! Josie kızı hoş bir gülümsemeyle karşıladı.
"Merhaba Josie. Seni tekrar görmek güzel. Bugün..." Sarışın, Josie'nin yanına yapışmış Hope'a baktı. "Gerçekten çok iyi görünüyorsun."
"Merhaba..Ben ah.." Josie kızın adını tekrar sorduğu için üzgün hissetti.
"Jade." sarışın ona hatırlattı. "Ve bu senin yeni kız arkadaşın mı?"
"Ah, aslında..." dedi Hope ama kendini durdurdu ve Josie nedenini merak etti.
"O benim kız arkadaşım değil." Josie cümlesini tamamlamaya yardım etti ve ekledi. "Hope düz. Bir tahta gibi düz."
"Josie!" Hope utanmış görünüyordu ama Josie Jade'e odaklandı.
"Belki bi-meraklısıdır." Jade hafif bir kıkırdama ile söyledi.
Josie buna güldü. Keşke.
"O gün için üzgünüm Jade. Bunu bir ara telafi etmek isterim." Josie özür diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Proje -Hosie (Girl x Girl)
General FictionHope ve Landon liseden beri birlikteler. Düğünlerine 3 ay kala cinsel olarak hüsrana uğrayan Hope, evlendikten sonra cinsel ilişkisi için endişe etmeye başlar Arkadaşı, çiftin rızaya dayalı aralarına birini dahil edip bir defalığına cinsel deneyim...