Aime

662 63 195
                                    

Diğer bölümlere bakmayı unutun çünkü son bölüm

Komikti bu arada.

'♡'

Kapalı olan bilinci açılırken gözlerini aralayıp yatağında doğrulan bedenin yaptığı ilk iş odasının camından dışarı bakmaktı.

Güneş doğmuştu.

Yataktan kalkıp ayağına geçirdiği terlikleri ile odadan çıktı, adımları direk olarak karşısındaki odaya giderken elini kulpa atıp içeri girmişti.

İçeri attığı adım yatakta gördüğü bedenle durdu.

Sadece baktı. Ne bir tepki, ses, hareket ne de bir ifade. Hiçbirini yapmadan öylece kaldı. "Pardon? Kimsiniz?" Arkasından odaya giren kadın önüne geçip uzun genci baştan aşağı süzerken Taehyung sadece yatakta yatıp onu izleyen küçük çocuğa bakıyordu.

"Kimsiniz diye sordum? Burada ne yapıyorsunuz beyfendi?"

Elini kapının kulpundan indiren Taehyung transa girmiş gibi kadını duymamaya devam etti. Yataktaki bakışları bir anda omzundan çekilmesi ile bozulmuştu. Doktor Namjoon Taehyung'ı dışarı çekerken kadından özür dilemişti. "Kusura bakmayın bir hata oldu."

İkiliye dik dik bakan kadın içeri girip arkasından kapıyı kapattığında Namjoon tuttuğu nefesini vermiş ve Taehyung'a döndürmüştü bakışkarını. "Ne yapıyordun Taehyung?"

"Orası Jimin'in odası." Yerdeki bakışlarını kaldırıp adama dikti. "Değil mi?"

"Acil bir hasta olduğu için hızlıca transfer etmeleri gerekti."

Taehyung cevap verdiğinde doktor baştan aşağı süzdü onu. "Sen nasılsın? Bir süredir uyuyorsun."

"Ben gideyim." Sorusuna cevap vermeyen esmer arkasını dönüp kendi odasına adımladığında doktorun bileğinden tutması ile durdu. Namjoon iki adımda önüne gelip esmerin yüzüne baktı. Taehyung ise ona bakmıyordu.

Nefesini verip elini önlüğünün cebine attı. Taehyung önüne uzatılan ele döndüğünde ise minik bir bellek görmüştü.

"Jimin bunu senin için bıraktı." Bakışları aniden doktora döndüğünde adam belleği esmerin avucuna bıraktı. "Şu anda senin için çok zor olduğunu biliyorum. Ama açıp bakmak isteyebilirsin."

Odasına girip kapıyı arkasından kapatırken parmakları ile çevirdiği belleği izliyordu. Yatağına gelip baş ucuna oturdu ve belleği de önüne koydu. Birkaç dakika oturup sadec flaşı izledi. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Açınca karşılaşacağı şeyin yükünden korkuyordu belki de.

Yine de durmadı. Ani bir hızla belleği alıp bilgisayarını açtı. Ölüm gibi gelen açılmadan sonra titreyen elleri ile belleği yerine soktu. Birkaç saniye sonra ekranda dosyaları görüntüle tuşuna bastığında flaşın içinde sadece bir dosya vardı.

'Lunar'

Boş boş baktığı ekrandaki klasörü açmak istediğinden emin değildi. İstiyordu aslında da, karşılaşacağı şey yüzünden korkuyor olabilirdi o an.

Yine de fareyi oynayıp dosyaya tıkladı ve ekranın açılmasını bekledi.

Birkaç saniyelik karartı ve tıkırtı seslerinden sonra karanlığın yerini Jimin'in minik bedeni aldığında hafifçe yutkundu Taehyung.

"Bu şey çalışıyor mu? Tanrım kameradan cidden anlamıyorum." Dudak büzerek söylendikten sonra kameraya dönmüş ve gülümsemişti. "Merhaba Tae-ah."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sunlight Traces☪︎ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin