7

4 0 0
                                    

Perspektywa Łukasza

Jechałem z rodzicami i z kuzynem do mojego wujka chcieliśmy mu pogratulować nowej pracy na komendzie policji. Bardzo się stęskniłem za moją kuzynostwem. Jest początek roku i będę chodził przez pewien czas do szkoły w Beakon Hills mam nadzieję że nie będą nękany przez osoby ze szkoły przez to że moi rodzice to geje tak mam dwóch ojców. I mam bardzo ważna sprawę do mojej kuzynki mam pewien sekret nie wiem czy ktoś o tym wie z naszej rodziny oprócz Dalii chyba że powiedziała komuś.

Perspektywa Theo

Bardzo się cieszę że zobaczę moja rodzinę i Dylana kocham mojego kuzyna za to że jest taki szalony. Ale nie tylko dlatego się cieszę że jadę do Beakon Hills jestem dilerem sprzedaje narkotyki i inne używki zależy co moi klienci chcą dostać jest tam mój klijent Brett jest on osobom która bardzo dużo inprezuje i korzysta z życia na całego nie raz mu mówiłem żeby skończył z tym swinstwem tak naprawdę to spoko koleś ale to Brett.

- Dlaczego jesteśmy pod szpitalem? - zamyśleń wyrwał mnie Łukasz. Gdy zerknołem za okno faktycznie byliśmy pod szpitalem. Ale dla czego?

- Pracuje tu moja stara znajoma chce ją odwiedzić bo po tym jak wyjechaliśmy do Londynu to nie odzywałem się do niej ani nie dzwoniłem. - wyjaśnił Jackson

- Kochanie chcesz żebyśmy poszli z tobą czy nie? - zapytała Ethan

- Tak bardzo chcę żebyście ze mną poszli - odpowiedzał wujek i wszyscy wysiedlismy z auta i ruszyliśmy do szpitala. Widziałem jak Jackson jest zestresowany ale nie pokazywał tego a skąt to wiem jestem hybryda pół wilkołakiem pół kojotołakiem czuje takie żeczy.

- Dzień dobry mam pytanie gdzie znajdę Melissa Mccall? - zapytał wujek

-Dzień dobry a coś się stało? - zapytała niska brunetka dość pulchna z ukularami

- Nie poprostu jest oją starą przyjaciołką i chciałem się spotkać

- A no dobrze w takim razie zaraz ją zawołam - powiedziała i się uśmiechnęła ruszyła w nieznanym nam kierunku a my czekaliśmy aż brunetka wruci. Po jakiś siedmiu minutach wruciła kobieta i za nią szła jeszcze jedna kobieta.

- Witaj dawno cie nie widziałam - powiedziała Melissa

-Cześć - powiedział i się do niej przytulił

-A to kto? - zapytała kobieta patrząc na nas

- To jest Ethan mój narzeczony, to jest Łukasz nas syn Łukasz, A to Theo - powiedzał Jackson i chyba się trochę zestresiwał

- Ooo widzę że ci się powiedzi

-No jak widać. A tobie jak się układa?

- Nie najlepiej zerwałam z Rafaelem i zostałam sama z Scottem moim synem

- Przykro mi bardzo

- Nie potrzebnie on nie jest wart żebym po nim płakała czy się użalała albo błagała żeby wrócił

- No skoro tak twierdzisz musi tak być - powiedzał wujek i tam jeszcze ze sobą pogadali i poszliśmy do samochodu i ruszyliśmy do Stylińskich.

Perspektywa Five

Siedzałem na stoufce z chłopakami i niektórymi znajomimi mojego rodzeństwa. Bardzo się cieszę że Thomas znalazł sobie dziewczynę taka jak Ali. Mam tylko nadzieję że Dalia będzie z Nawtem lubię go a on pasuje do mojej siostry ale po ostatnim chyba nie wiem czy to możliwe. Czuję że czegoś mi nie mówi jagby ukrywała to przedemną i Tomem. Moja siostra rozgląda się co jakiś czas jagby ktoś nas obserwował, Thomas przes ostatnie dni zrobił się jakiś dziwny stara się we wszystkim nam pomagać nam mam na myśli mnie,Alison,Dalii, Newtowi i tacie. Trochę się o nich martwię ale mam nadzieje że nie jest to tak poważne żeby coś się stało.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nastoletnia Wampirzyca I HybrydaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz