*𝙴𝙳𝙸𝚃𝙾𝚅𝙰𝙽𝙾
sᴠᴀᴋɪ ᴍᴏᴊ ᴏᴢ̌ɪʟᴊᴀᴋ ɴɪᴊᴇ ᴏᴅ ᴍᴏᴊɪʜ ɴᴇᴘʀɪᴊᴀᴛᴇʟᴊᴀ, ɴᴇɢᴏ ᴏᴅ ᴏsᴏʙᴀ ᴋᴏᴊᴇ sᴜ ᴍɪ ʀᴇᴋʟᴇ ᴅᴀ ᴍᴇ ᴠᴏʟᴇ.
⸙ - ⸙
𝙺𝚁𝙸𝚂𝚃𝙸𝙽𝙰 𝙽𝙸𝙺𝙾𝙻𝙸𝙲́
Kako da smislim najubedljiviju laž za svoju tetku?
„Neću tetka moći da dođem ovaj vikend, a tako sam želela sve da vas vidim.”, ovo baš i ne zvuči mnogo uverljivo. „Iskrsao mi je neki projekat za školu koji moram da završim do ponedeljka. Tema je previše kompleksna čak i za moj pametni mozak. Žao mi je.”, uspela sam sebe da nateram da se osmehnem. Ili ipak zvuči uverljivo? „Znam da si čak i spremila onu moju omiljenu čorbicu.”
Ma ja nisam normalna! - kako kakva luđakinja mahala sam rukama u vazduh imajući ujedno poriv da samoj sebu udarim šamarčinu, onu tešku vaspitnu.
Valjda bih se tim postupkom dozivala pameti.Pričam sama sa sobom gledajući svoj odraz u ogledalu sa pokušajem da zvučim ubedljivo i smislim najbolju mogući laž kako bih uspela da izbegnem vikend kod nje.
Radi li uopšte neko još ovo? Ja sam definitivno prsla sa mozgom.
Verujem da sada izgleda kako sam bezobrazna i nezahvalna pored svega što je uradila za mene, međutim ja nemam drugog izbora.
Da bilo bi možda pametno da stisnem zube i kažem zapravo istinu, ali time ću samo da je zabrinem i visim joj nad glavom i stalno će da obliće oko mene. A kad je moja tetka zabrinuta nju ni sam Bog ne bi mogao da zaustavi.Ne želim da me vidi ovakvu.
Podočnjaci do poda, crne nadute kesice ispod očiju samo su naglašavale koliko dugo nisam spavala. Bleda koža kao da je sva moja krv isisana iz mene. Dva do tri kila dole. Na licu mi se jasno moglo uočiti da me nešto brine,umara ,izjeda,.. Što je u neku ruku i jeste tako, ali to moja tetka nije morala da zna. Umor je prosto isijavao iz mene iz svake moguće pore na mom telu govoreći svakim mojim pokretom da odustajem.
Pogubljena sam od petka. Ne mogu sastaviti kraj sa krajem.
Svađa sa njim podelila me je na pola, iscrpela svu moju energiju, more isplakanih suza. Susret sa ocem me je samo još više dokusurio kada sam tresla na samo dno. Činjenica da su njegov i moj otac prijatelji i partneri samo me još više uništila.
Moja luda tetka kada bi sve to saznala i videla kako izgledam,očitala bi im bukvicu,a i ujedno slomila bi se zbog mene kroz šta sam prošla ove nedelje.
Pored svega što je uradila za mene i šta mi je sve pružila na dlanu,od mene zaslužuje da budem barem mrvicu srećna,ispunjena i zadovoljna. Bezbrižna tinejdzerka sa uobičajenim problemima.
YOU ARE READING
MOJE UTOČIŠTE
Teen Fiction🅐 & 🅚 ᴊᴇᴅᴀɴ ᴛʀᴇɴᴜᴛᴀᴋ sʟᴀʙᴏsᴛɪ, sᴘᴏᴊɪᴄ́ᴇ ɴᴊɪʜᴏᴠᴇ ʀᴀᴢʟɪᴄ̌ɪᴛᴇ sᴠᴇᴛᴏᴠᴇ. ᴛᴀᴅᴀ ɴᴀsᴛᴀᴊᴇ ᴘʀᴀᴠᴀ ᴇᴋsᴘʟᴏᴢɪᴊᴀ ɪ ᴘᴏᴄ̌ᴇᴛᴀᴋ ᴊᴇᴅɴᴇ ᴢᴀɴɪᴍʟᴊɪᴠᴇ ᴘʀɪᴄ̌ᴇ. 𝐏𝐫𝐢𝐜̌𝐚 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐣𝐢𝐡 𝐫𝐮𝐤𝐮 𝐝𝐞𝐥𝐨, 𝐳𝐚𝐭𝐨 𝐯𝐚𝐬 𝐦𝐨𝐥𝐢𝐦 𝐝𝐚 𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭𝐞, 𝐢𝐧𝐚𝐜̌𝐞...