𝐄𝐧𝐝

448 86 108
                                    

Bab ni agak panjang so enjoy ><

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bab ni agak panjang so enjoy ><

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Aku memandu sehingga ke traffic light di pertengahan jalan dan berhenti di situ.

Aku tergamam dengan apa yang terjadi di rumah terbiar tadi. Air mata aku mula membasahi pipi sekali tangan aku tidak berhenti menggigil ketakutan.

Setelah beberapa saat itu , aku mencari semangat untuk balik semula ke tempat kerja.

Sebaik aku sampai ke tempat kerja, pekerja lain memerhatikan aku seperti ada sesuatu yang tidak kena dengan aku. Muka aku semakin pucat masa itu.

Aku memberitahu mereka apa yang telah terjadi tadi. Kemudian, mereka segera menelefon polis.

❏❏❏

Polis dengan segera pergi ke tempat kejadian itu. Malah mereka tidak menemui lelaki itu.

Dan apa mereka dapat hanyalah sebuah rumah kosong yang terbiar. Tetapi salah seorang polis terjumpa satu helaian kelas di atas meja. Kertas tersebut telah di catat oleh lelaki psycho itu. Tulisan itu jelas ditulis dengan darah sendiri.

I will get her as soon as possible :)

xxx

Pada waktu yang sama, Namjoon datang ke tempat kerja aku. Dia melihat keadaan aku terlalu pucat sekarang.

"Hara..."

Kedengaran suara abang aku membuatkan aku pantas berpaling ke arah abang aku. Aku mula menangis lalu berlari menuju dan memeluk abang aku. Dia begitu panik setelah diketahui kejadian aku tadi.

"Jangan risau, oppa ada di sini untuk Hara" dia menepuk bahu aku dengan perlahan supaya menenangkan diri aku.

"Hara takut oppa..."

Tidak lama itu, pelukan kami dileraikan. Riak wajah abang aku berubah menjadi serius dan dia pun mula bersuara.

"Mana bos Hara? Oppa nak jumpa dia"

Perlahan - lahan jari aku menunding ke arah bos aku di belakangnya. Aku masih terpinga - pinga melihat pergerakkan abang aku meluru ke arah bos aku.

DUSH!

Tiba - tiba dia melepaskan satu tumpukan kuat pada muka bos aku.

"Oppa!" aku menghalang tindakan abang aku kepada bos aku.

"Ni semua salah kau! adik aku hampir kena bunuh tahu tak!" Namjoon mencengkam baju kolar bos aku sambil melepaskan kemarahanannya.

"Yah oppa! Sudah - sudah lah tu Hara sekarang dah okay."

"Ma-maaf Joon, saya tak tahu benda tu akan terjadi pada adik kamu" Bos aku menunduk sedikit dengan rasa bersalah setelah ketahui kejadian tadi.

Aku menarik tangan abang aku keluar dari tempat kerja aku untuk pulang ke rumah kami dengan selamat.

❏❏❏

Beberapa hari kemudian, polis mendapat sedikit maklumat mengenai lelaki yang menyerang aku tempoh hari itu.

Dia adalah seorang banduan yang terlepas dari penjara beberapa minggu yang lalu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia adalah seorang banduan yang terlepas dari penjara beberapa minggu yang lalu. Dia didapati mempunyai rekod jenayah yang lampau termasuklah merogol perempuan, merompak bank, dadah dan kini percubaan untuk membunuh.

Polis masih giat mencari lelaki tersebut di seluruh tempat. Sehingga kini, aku masih memikirkan kejadian tempoh hari sebagai satu pengalaman yang sangat ngeri bagi aku.

Aku tidak tahu apa akan terjadi kepada aku sekiranya dia berjaya menarik aku ke dalam rumah.

Aku masih dapat bayangan lelaki yang bernama Kim Taehyung seolah olah dia sedang memerhati aku di mana - mana tempat.

Pada masa yang sama, aku dengar satu bisikkan halus yang membuat aku meremamg hebat.

"Kita akan bertemu lagi, Kim Hara"

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

END

Akhirnya saya sudah berjaya habiskan fanfic yang tak seberapa utk pertama kali HAHAHA 😭

Sorry kalau ff ni nampak bosan. Cuba nak buat plot twist tapi tu lah tak jadi rasanya 😭 Maklum lah saya tak pandai buat cerita fanfic ni ')

Thank you sudi baca & vote ff ni love you readers 🌹

Also jangan lupa follow and singgah ke story saya yang lain pastikan baca intro dulu and warning dulu ya tq

°

❝ I'm watching you , sweetie ❞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I'm watching you , sweetie

C | TRAPPED Where stories live. Discover now