Arkadaşlar bu yazdığım ilk hikaye. Okursanız ve vote verirseniz sevinirim. Okuyacağınız hikaye tamamen gerçektir yaşadım yaşamaya devam ediyorum..
( Multimedia : Umut Dinç )Lise'nin ilk yılı yeni okul yeni arkadaşlar yeni öğretmenler.. Sabah uyandım okula gitmek için hazırlandım aşağı inip abimi öptükten sonra servise bindim. Önde oturan arkadaşım Esma'nın yanına oturdum. Çocukluk arkadaşımdı Esma şuan 9. Sınıfız baya uzun ve güzel bir dostluğumuz vardı. Bu yüzden birbirimize her şeyi anlatabiliyorduk. Okula geldik ve spor salonuna geçtik sınıflarımızı öğrenmek için. Müdür konuşmasını yaptı sınıflarımızı öğrendik Esma'yla aynı sınıftaydık her zaman olduğu gibi :) Arkamızı dönüp sınıfımıza gidecekken o'nu gördüm gülüşüne aşık olduğum adamı Umut hocayı.. Öğretmene duyulan sevgiyi saçma buluyordum ta ki o'nu görene kadar o'nun o tatlı insanın içini ısıtan gülüşünü görene kadar.. Böyle tatlı gülen bir adam'ın 7 yılımı mahvedeceğimi mahvetmeye devam edeceğini nerden bilebilirdim ki? Bilsem deli gibi aşık olur muydum? Sınıfımıza çıktık boş bulduğumuz bir sıraya oturduk hocanın gelmesini bekleyene kadar konuştuk. Kapı açıldı içeriye Umut hoca girdi. Merhaba arkadaşlar ben Umut Dinç alan hocanız ve şefinizim sizin gibi benim de ilk yılım bu okulda ilk göz ağrım sizlersiniz dedi ve gülümsedi. Kendimizi tanıttıktan sonra dersler hakkında bilgi vermeye başladı daha sonra sohbet etti bizlerle arada gülüyordu güldüğü zaman gözleri kısılıyordu bende hayran hayran o'nu izliyordum.
Dikkatini çekmiş olacak ki ' Sen hep böyleysen işimiz var desene Almila ' dedi gülerek. Ah be hocam sizi kim görse böyle hayran hayran bakar diye geçirdim içimden ' Dalmışım hocam özür dilerim. ' dedim ' Sorun değil. ' deyip göz kırptı. Biraz daha sohbet ettikten sonra ' İlk gün olduğu için isteyen eve gidebilir isteyen durabilir serbestsiniz deyip çıktı sınıftan. ' Sınıfın çoğu eve giderken biz durup Umut hocayı takip ettik uzaktan. Bir kaç saat okulda durduktan sonra dışarı çıktı. Günü böylelikle bitirdik onunla ders işlemek daha çok görmek için sabırsızlıkla 2. Günü bekliyorum. :)