5. BÖLÜM

259 14 5
                                    

Abime anlattıktan kısa bir süre konuşmadı daha sonra ' Hislerini anlamıştım bugün ki bakışların davranışın her şeyi belli ediyordu. Ama o senin hocan seni kardeşi olarak görüyor bundan ilerisi olamaz unutma. ' dedi şaşırmamıştım bu dediğine ne zaman gelip abime böyle şeyler anlatsam kızmazdı anlayışla karşılardı. ' Ne yani kızmadın mı? Benden bir kaç yaş büyük üstelik senin en yakın arkadaşlarından birisi ve benim hocam. ' dedim ' hayır kızmadım kimi nerde nasıl seveceğine sen karar veremezsin ki fazla kaptırırsan buna o zaman kızarım ' dedi sevinçle sarıldım iyi ki böyle bir abiye sahibim diye defalarca şükrettim.
Odama çıkıp bugünü düşündüm. Elimi tuttuğu o ana geri dönmek zamanın durmasını isterdim. Fotoğraflarını açıp baktım bakarken uyuyakalmışım.

Ertesi gün abimle beraber dışarıya çıktık biraz gezdikten sonra Avm'ye gidip yemek yemeye karar verdik. Yemek katına çıkarken karşımda Umut'u gördüm. Tek miydi? Tabiki de hayır. Yanında bir kız vardı çok samimi gorünüyorlardı umarım sevgilisi değildir. Sevgilisi olmasa 7 yaş küçük en yakın arkadaşının kız kardeşine en önemlisi de öğrencisiyle mi beraber olacaktı? Bir gün aramızda bir şey olacağından emindim belli bir süre sonra gidip duygularımı açıklarsam tabii.

Düşüncelerim arasından sıyrılıp abime ' Arkadaşım burada çalışıyor da yanına gidip geleyim ben sen sipariş ver ' dedim ve yanından ayrıldım. Konuşmalarını duyabileceğim kadar yakınına gittim fazla da yakınına gidip kendimi riske atmak istemedim. Konuşmalarına odaklandım, Umut yanında ki kıza ' Ceydam ' dedi. Kız kardeşi yoktu sevgilisidir büyük ihtimalle. Olduğum yerden kalkıp abimin yanına gittim bir masaya oturmuş beni bekliyordu.

Bir Öğretmenden FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin