Moralimin bozulduğunu anlayan abim ne olduğunu sordu hiç diyip geçiştirdim. Yarın bir şekilde öğrenecektim kim olduğunu. Abimle biraz gezdikten sonra eve gittik hemen odama çıkıp facebook'ta ki arkadaşlarına baktım Ceyda adında biri yoktu demek ki facebook kullanmıyordu. Diğer tüm hesaplarını araştırdım ama yoktu hiç bir yerde lanet kız sosyal medyadan uzaktı.
Ertesi gün okula gitmek için yürümeyi tercih edip sabah erkenden çıktım evden. Kulaklığımı takıp düşüncelere daldım ne ara hayatıma girip bu kadar bağladı kendine onsuz bir gün geçirme düşüncesi bile berbattı. Okula geldiğim de onu görmeden sınıfa çıktım arka sıraya oturdum biraz olsun uzak durmak için zil çaldığında yine o muhteşem gülüşüyle sınıfa girdi gülüşünü yediğim.
Ders boyunca hatta gün boyunca bakmamaya çalıştım okul çıkışı arkadaşlarla konuşurken o geldi yanımızda sorduklarına kısa kısa cevaplar verip geçiştirdim bir sorun olduğunu anlayınca ' neyin var iyi görünmüyorsun ' dedi daha fazla dayanamayıp Ceyda diye birini tanıyıp tanımadığını sordum Ceyda adında birini tanıyorum fakülteden hayırdır neden sordun dedi hiç hocam sağolun dedim fakülteden olduğuna göre abimden öğrenebilirim. Arkadaşlarla işim yoksa eve kadar bana eşlik edebileceğini söyleyince mutlu olup hemen kabul ettim yürüyerek gitmeyi tercih ettik. Yürürken sessizliğini bozup bir sorun olduğunda konuşmak istediğin zaman benimle konusabilirsin dertleşiriz aklında bulunsun dedi peki dedim anlatmak istediğin bir konu var mı seni üzen şeyler gibi dedi beni üzen.. Beni hem mutlu hem mutsuz eden sensin be hocam bilmiyorsun ki. Üzgün mü görünüyorum hocam? Dedim değil misin? Dedi hayır dedim cevap vermedi başını sallamakla yetindi sadece. Sessizliği bozma sırası bende diye düşünüp pat diye hocam sevgiliniz var mı? Dedim yüzüne baktım bunu sormasaydım içim içimi yemeye devam edecekti hayır dedi peki dedim sevinmiştim benim olacaksın Umut Dinç dedim içimden öyle ya da böyle bir gün benim olacaktı olmalıydı.