Açıklama:
Bu hikaye 'yazma, yazarlık, düşünce ve hayal gücüm üzerinde gelişme sağlamak amacıyla' yazılmıştır. Hikayede geçen karakterler hayal etme üzerinde katkıda sağlaması için koyulmuştur. Herhangi bir rahatsızlık veya şikayet sonrası kitap en hızlı bir şekilde imha edilecektir..Kitaptan rahatsız olursanız lütfen bana bildirin veya okumayadabilirsiniz. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
"Yok bilmem ne niye böyle bir şey yazdın?" Diye soracak olursanız baştan söyleyeyim.
Uyarı! (Veya Bilgi?)
Bu kitap LGBT ve LGBT üyelerini destekleyen bir kitaptır. Homofobik insanların okumaması büyük oranda ricada bulunur.EEYYY, BİTTİ LAN BİLGİLENDİRME OH BEH İYİ OKUMALAR DİLERİM SEVİLİYORSUNUZ CANLAR CANCIKLAR MÜKEMMEL İNSANLAR 😎🖤
•••••
Masum görünenler midir tehlikeli olan yoksa tehlikeli görünenler midir masum olan?. Hangisinden korkacağını bilememek kadar korkutucu ne olabilir?
İyi okumalar dilerim..
- - - - - - - - - -
Hürkan boş dersteydi,
sadece müzik dinlemek istiyordu.
Sadece kafa dağıtmak istiyordu.
Sadece huzurlu olmak istiyordu.Arkadaşları birbirleriyle konuşuyordu.
O sırada ise Ömer en arka sıradan Hürkan'ı izliyordu.Emre ve Mert (ikizler) Hürkan'ın yanına gitti.
Emre:
Ne yapıyorsun burada, gören yıkık sanacak. Sen ver bakayım şunu-Emre hızlıca Hürkan'ın kulaklığını aldı.
Emre:
Ne dinliyorsu-Hürkan:
Geri ver.Hızlıca elinden aldı.
Hürkan:
Bir daha izinsiz eşyalarımı alma.Emre:
Hey hey, sakin ol. Neden sinirlendin ki? Sadece bizimle takıl diye çağıracaktım. Yalnız kalma diye.Mert:
Boşver ne yaparsa yapsın. Gel Ömer'in yanına gidelim.Hürkan, "Gel Ömer'in yanına gidelim" demesinden sonra müzik dinlemeyi bıraktı ve onları izledi.
Ömer ile göz göze geldi. Ömer onu izliyordu ve bunu fark ettiğini görünce de Ömer yüzünü Emre ile Mert'e çevirdi.
Mert:
SelamÖmer:
Merhaba, off dersin boş olması çok iyi oldu. Biraz kafa dinledik fena mı?Emre:
Aynen.. Biz Mert ile bugün bir şarkı için prova yapıcaz. Sen de gelsene?Ömer:
Şarkı derseniz, Hürkan'a da bir sorun bence. Yardımcı olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklımı Kaybetmedim. (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)
FanficBu kitap hayran "kurgu" kitabıdır. Yazarın kendini geliştirme ve eğlenme acı ile yazdığı bir kitaptır. LGBT destekleyen bir kitap. Umarım okurken zevk alabilirsiniz. TEŞEKKÜR EDERİM..! Öğrenecekler mi, benden tiksinecekler mi, nefret kusacaklar mı k...