Alternatif Son. [ Son2 ]

210 19 205
                                    

İster kıyamet kopsun, ister dünya yok olsun ama ben yine seni arar vaziyette olucam.

Ben.. Ben yine seni arar vaziyette olucam..

"Bu da başka bir son, sonun başlangıcı gibi bir şey yani okumak size kalmış"

------------------------

Hürkan artık Ömer'i unutmuştu bile. Yıllar geçmişti ve taşınmıştı, diğer herkes gibi Ömer'in kim olduğunu bilmiyordu.

Ve hayatına tonlarca kişi gelip geçmişti. Hatırlaması zaten mümkün değildi.

Zaman..

Ne kadar da garip bir kavram.


Hürkan bir kız ile tanışmıştı. Bu kız uzun zaman sonra ilk kez onun bu duygularının tekrar canlanmasını sağlamıştı. Hürkan aşık olmuştu. Kızın adı Merve'ydi..

Aşık olduğu zaman da unuttuğu bu duyguyu tekrar hatırladı.

Aklına ilk kez yıllar sonra Ömer gelmişti.

Sahi.. sahi Ömer neredeydi?

Ömer..

Doğru ya o gerçek değildi.

Yıllar önceki saçma anıları aklına geldi, ah gerçekten de hayalperest birisiydi. Yani küçüklüğünde yaşadığı saçma sapan rüyalardı belki?

Rüyalardı.

Bazen hani durur ve düşünürsün ya geçmişin mi yoksa eskiden gördüğün bir rüya mı bu anın diye. İşte o da düşündü ve doğruluğundan emin olmak için hala daha en iyi arkadaşı olan Kaan'ı aradı.

Şu sıralar Kaan ile pek görüşmedikleri için (işlerden kaynaklı) özlemişti onu.

Hürkan: Kanka, müsait misin

Kaan: Oooo, tabi tabii. Özledim ya bak üzüyorsun beni

Hürkan: Ya büyüdükçe sorumluluklar artıyor ne yapalım. Buluşalım bu hafta ya

Kaan: Olur olur, ne zaman müsaitsen ayarlarız benlik sorun yok.

Hürkan: Benlik de sorun yok valla, ne zaman istersen ayarlarım.

Kaan: Eee, anlat bakalım. Aramanı sağlayan nedir?

Hürkan: Yok yaa özledim sadece seni. Dedim arayayım, buluşalım.

Kaan: Tamam, yarın müsait misin?

Hürkan: Müsaitim.

Bir saat belirlediler. Hürkan sormadı, buluşunca konu açıp öyle söylemeye karar verdi. Çat kapı konuşmaktansa öylesine sohbet etmek istedi.

Hürkan'dan;
Kaan ile buluşacağım bugün. Çok özlemiştim, hem bunca işlerden sonra onunla kafa dağıtmak iyi gelirdi.

A- bu da ne? Televizyon açık kalmış.

"Antalya'da Gizemli Bir Cinayet"

Antalya mı?
Merak ettim, belki tanıdığım birisidir.

-------------

"Dar Bir Sokakta Ölü Bedeni Bulunan Merve, Bugün 09.30 Civarları En Son Alışveriş Merkezinde Görüldü."
Üzerinden Çıkan Bir Kağıtta Tehdit Sözleri Bulunuyordu.
Polisler Parmak İzi Arasa da Ne bir Saç Teline ne de Başka Bir Şeye Ulaşabildi.

Aklımı Kaybetmedim. (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin