Final?.. [ Son ]

238 22 85
                                    

"Her şeyin bir sonu vardır, üzücü ya da üzücü derecede sevindirici. Her sonda yeni bir başlangıçtır aslında. Bambaşka farklı bir başlangıç.."

-----------------------------

Hürkan: NE BULDUN!?

Gece: Ay ile ilgili.. ay..

Hürkan: Söylesene be artık

Ömer: Ne olmuş?

Hürkan: Dur bi-

Gece: Bir çiçek.. bu çiçek sadece karanlıkta ve dolunayda açan bir çiçek. Nerede yetiştiğini bulursak ve o çiçeği 23 Nisan'dan önce alabilirsek her şey düzelecek.

Hürkan: Çiçeğin ismi ne?

Gece: Bulamadım..

Hürkan: NE DEMEK BULAMADIM YA ORTADA BİR ÇİÇEK VAR AMA İSMİ, NE OLDUĞU, NE YAPTIĞI, NEREDE OLDUĞU BELLİ DEĞİL Mİ YANİ

Gece: Böyle saçma sapan durumlar ila karşılaşan sence bizim gibi kaç kişi vardır?

Hürkan: O çiçek ile ilgili her şeyi araştırmak zorundayız..

Ömer: Ne çiçeği-

Gece: Tamam kapatıyorum.

Hürkan: Kapat.

Ömer: Ya bana da anlatır mısın?

Ömer tatlı ve meraklı gözler ile Hürkan'a baktı. Çok şirin duruyordu belki ama kaybedecekleri zaman yoktu.

Hürkan: KOŞ! BİZİM EVE GİDELİM BEN ORADA HER ŞEYİ ANLATIRIM SANA!

Hürkan ve Ömer hızlıca arabaya bindiler.

Hürkan: Yine şarkı ha.

Ömer: Evet :D

Hürkan: Bu, bu şarkıyı dinlerken hep bana bambaşka bir Vibe veriyor. Çok etkileyici değil mi sence de?

Ömer: Mhm..

Hürkan dayanamayıp yolda her şeyi anlattı çünkü Ömer sürekli soru sorup duruyordu. Artık Ömer de o çiçeği nasıl bulabileceklerini bilmiyordu.

Kafalarında binbir soru ile araştırmaya geçtiler.

.

Ömer: Hürkan, geç oldu ben kalkayım artık.

Hürkan: Dur, bak bundan sonra ne olacak bilmiyorum. Sanki sen her uyuduğunda veya ben, sanki yine ayrılacakmışız gibi geliyor.

Ömer: Ne yapalım o zaman?

Hürkan: Benim odamda yatağında yat ben yerde de yatarım.

Ömer: Lan olmaz öyle şey, biliyorsun ben yük olmayı sevmiyorum.

Hürkan: Zaten tek başıma yaşıyorum, sen geldin kaldın diye yük mü olacaksın? Güleyim de başıma gelsin sen tarafından :D

Ömer: Ya WGQPDNGOWLFJ tamam kalıyorum.

Aklımı Kaybetmedim. (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin