HOM. 12. BÖLÜM

190 37 11
                                    

BURAK'IN AĞZINDAN

Bin parçalık bir yapbozdu sanki hayatım,
bedenim, ailem, arkadaşlarım, yediğim, içtiğim, işim gücüm hepsi birer parça ama kayıp parçalarım vardı.

Yapboz bir türlü tamamlanmıyordu. Bugün imamın ve Huzur'un yardımıyla eksik birkaç parçayı bulmuştum. İslam'da bir türlü aradığı cevapları bulamadığı için bocalayan ben, fil suresinde minicik kuşların büyük filleri yendiğini duyunca mucizelere inandım. Allah'ın bize olmazları oldururum, aklının almadığını aldırırım alarmı ile uyandım, ne demişti Hasan amca

'sen de Yusuf suresindeki Yusuf as. gibisin evlat şu an kuyudasın sabredersen eğer saraylara Sultan olacaksın'

ama bilmiyorsun ki Hasan amca ben saraya Sultan olmak istemiyorum ben sarayda köle olmaya da razıyım yeter ki içimin Sarayı'nı bulabileyim.

Yolda Hasan amcayla ettiğimiz sohbetin tadına doyum olmamıştı, yarın için sözleşip ayrıldık kapıyı çaldığımda, Huzur'un açıp, bendeki değişikliği görünce

" yolun hayırlı, imtihanın kolay, Rabbime olan aşkın sonsuz olsun. "

Duasıyla karşılandım hayatımın kayıp yapboz parçalarını bulmanın huzurunu yaşayarak.
Minik bir Amin gönderdim saniyelik bakışlarına, karşılığında belli belirsiz sarhoşu olduğum minik Gamze'yi armağan olarak verdi.

İç ses

- Aşıksın dırırırırırımm
Aşıksın dırırırırırımm
Sen aşıksın arkaaadaşşş

- Ne aşkı iç ses

-Küçücük gamzeye sarhoş olanmı diyor bunu

-.........

- Noldu bir sustun, İç ses 1 Burak 0

HUZUR'UN AĞZINDAN

Asiye Teyzenin evine gitmiş, yemek yemiş ve çay içmeye oturmuştuk.

"Öncelikle Burak oğlum senden özür deleyrum"

"Estağfurullah teyzecim önemli değil"

"Şimdu asul konumuza gelelum, sen abini araysun,  Rabbimun işi bir ay kadar önce bir deluganlu geldu, Almanya'da oturimuş ailesu trafik kazasu geçirmuş babasi ölmiş annesida son nefesunda biz senun gerçek ailen değiluz senin ailen köyden biri diyup kim oldini söyleyemeden ölmiş, deliganlıda köyün ebesi oldigum için baa geldu, ben bir araştırayum demiştum ona , şimdu istersen telefon edup buraya çağıralum, test midur nedur ondan edun. "

"Allah'ım bu ne güzel tevafuktu, inşAllah abimdir arayalım Asiye Teyze. "

Asiye Teyze kalktı ve dolaptan bir kağıt çıkardı ve yanıma oturdu

"Al kızum bu numarası"

Kağıdı aldım ve telefonuma numarayı tuşlayıp Asiye teyzeye uzattım,sanki telefonun başında bekliyor gibi ilk çalışta telefon açıldı. Asiye Teyze olayı kısaca anlattı ve gelip gelemeyeceğini sordu. Oda ilk uçakla geleceğini söylemişti. Geldiğinde hastanede buluşup test yaptırmak için sözleştik.

~

Eve geldiğimizde herkes odalarına dağılmıştı, üzerimi değiştirip anneannemi aradım. Halini hatrını sorduktan sonra olayı kısaca anlattım. Anneannem çok sevinmişti bol bol dua etti sonra kapattık.
Şimdii ders zamanı.....

Siz: Selamün aleyküm

Komşu: Aleyküm selam

Aldığım mesajla çok mutlu olmuştum.

HUZUR'UM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin