~22. BÖLÜM~

136 21 13
                                    

O karşımda oturup bana kaçamak bakışlar atan kişi, beni isteyecek kişi, hemde benden habersiz beni isteyecek kişi, en fenası da ne bulduysam içine doldurduğum kahveyi içecek kişi, o-o-o Burak mıydı?!
Şu anda her bir Koltukta oturan onun ailesi miydi?!
Allah'ım yerin yarılmış yerin neredeydi? içine gireceğim de ben, mümkünse de orada kalacağım..

"Utanmak haya etmek Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem'in sünnetidir güzel kızım, Ama sen yine de kaldır o güzel gözlerini yerden sen benim bu hayta oğlumu yola getirmişsin yol bildirmişsin zihnini güzelleştirmişsin, Rabbim de senin yolunu güzelleştirsin cennetine Huri Hatun eylesin bu haytayı da sana kul köle inşAllah"

Bunları söyleyen annesiydi sanırım, aynı ona benzeyen gözlerle çok içten bakıyordu,
"Getir hele kahveleri soğutmadan güzel gelinim" diyen de Hatice teyzeydi, namıdiğer bilinmeyen mesajcı teyze..

Şaşkınlığımı üzerimden atıp önce 'Hoşgeldiniz' dedim, Sonra kahveleri verip Hazal'ın yardımıyla da ikramlıkları getirdim. Cam önündeki tekli koltuklarda Burak'ın babası ve abim üçlü koltukta annesi ve Hatice teyze ikili koltukta da Badem Sultan'ın ve Hazal vardı Burak ve bana masanın etrafındaki sandalyeler kalmıştı Ben Hazal'ın yakınında Oysa babasının yakınındaydı arada kaçamak bakışlarla kahvesini içişini gözledim fincanı alıp burnuna yaklaştırınca gelen sinyalleri anlamış olacak ki Besmele çekip gözlerini yumdu, tek dikişte içti gözlerini acele ile açıp önce kendinin sonra babasının yetmeyince abimin Suyunu içti. Hazal "ambulansı arayayım mı abi" diye kıkırdadı ben utancımdan saklanacak yer ararken, Hatice teyze'den "Aferim" almıştım daha da utanacaktım ki, "hak etti bunu kızım" dedi ama yine de kıyamamıştım, değiştirmeyi teklif etmiştim ama yok dedi herkes bir ağızdan 'nasip onunmuş bakalım seviyor muymuş güzeli herkes sever yer içermiş sabırlı mıymış' mış mış da Mış Mış ben de bunları düşünecek Akıl mı kaldı yandı sevdiğim yandı..
Neyse ki 3 parça kekle geçirmişti yanmasını,
sonra,
Oğlan övülmedi yerildi,
Huzur adam etti bunu denildi,
kız istendi gönlü var mı denildi,
varmış dendi verildi,
yüzükler kesildi ,
güzel dualar edildi ,
çaylar içildi ,
sohbet eşliğinde nikah günü belirlendi
çok uzatmamak gerekli sonuçta hayırlı işti ,
o an bir mesaj geldi ,
görümce dürdükledi ,
"Kalk bak abimdir " dedi,
Gözlerimiz anlık kesişti ,
mesajla kalbimin ritmi değişti,

"Bir anda sevdim seni, kendim bile bilmeden hem de meğer kalbim hep seni aramış, kimseyi istememesi bundanmış. Gönlüme Hoşgeldin Sadece eşim değil HUZUR'UM OLUR MUSUN?"

Yazıyordu, kalbim depar attı, yüzüm kızardı, elim ayağıma dolandı.
Şükürler olsun ki gece kazasız belasız atlatıldı....

~BURAK'IN AĞZINDAN~

İki gün önce Huzeyfe ile konuştuğumuzdan beri vardır bir bildiği deyip dediklerini yaptım.
Eve hiç gitmedim Hazal'ı da tembihledim, Can atsam da hiç mesaj yazmadım bol bol düşündüm ,duygularımdan emindim hem de çok emindim ben onsuz bir hayatı Aklımın ucuna bile getiremedim ona başka biri dokunur bakarsa diye bile diyemedim dersem aklına sahip çıkamazdım ortalığı yakar yıkardım,
sen ne ara bu kadar ele geçirdin kalbimi be Huzur...
Huzur ismini söylerken bile içime Kat Kat sevgin işleniyor, 4 gün anca sabredebilmiştim. Hemen telefonu elime alıp Huzeyfe'yi aradım,
"gel kardeşim,ben artık bittim" dedim, çok bekletmedi geldi.
"Şimdi ne olacak" dedim, telefonu uzattı bana "ara sizinkileri damat oluyorsun hayırlısıyla" dedi
"yok" dedim "o, onun duyguları..." sözümü yarıda kesti, "ne yaptın dört gündür" dedi,
"Deli danalar gibi döndüm durdum" dedim,
"aynı bizim evdeki gibi desem susup arayacak mısın? " dedi, Sustum aradım da zaten, halam haberdar etmiş bizimkileri 'yarın oradayız Sen hazırlıklara başla' dediler.
"kardeşim Bu iş nasıl olacak Aceleye gelmedi mi Huzur'un haberi var mı? "

" yok, olmayacak da seni başkası sanacak sonra çok kızacak bana ama güzel bir anımız olacak"

Öyle de oldu isteme gününe kadar eve hiç gitmedim, Vakit gelince gittim Bizimkiler tam hazır şekilde beni bekliyordu, onlara gittiğimde Huzur ortalıkta yoktu beni Başka biri sanıyordu. İyi ki de yoktu deli olurdum ona başka biri benim gözümle eş adayı olarak baksaydı.

İçim kıpır kıpır bi o kadarda endişeliydim, ya Huzeyfe yanlış yorumladıysa, ya gönlü yoksa, ya buradan onun gönlün bende olmadığını öğrenerek gidersem. Allah'ım af! Ne olur bunlar olmasın, O benim olsun birimiz için hayırlıysak hiçbir insan nedensiz girmez hayatımıza, ya Sınavdırlar, ya da değerli bir hediye. Rabbimiz tarafından gönderildi sonuçta var ki bir öğreneceğimiz geldi. İyi de geldi.
Çok şey öğrendim,ömrümün Huzur'u...

sonunda beklediğim an gelmişti. Huzur beni karşında görünce çok şaşırdı, elindeki tepsiyi yeri boylacak sandım ama annemin sesi ile kendine geldi. Tanışma faslı, bol acılı kahve, heyecanlı anların sonunda içim rahat etmedi ve onun bende gönlü olup olmadığını öğrenmek için Hazal'ın eşliğinde odaya geçtik, dilimde çok soru vardı ama bir türlü karşıya duyuramadım kalbimin sesi gerçek sesini bastırdı, ilk kez yaşıyorum sonuçta ben de böyle duyguları, Evet doğru daha önce hiç sevmedim, hiç evlilik hayali kurmadım, yok yalan olmasın henüz 10 yaşındayken teyzemin kan kardeşim dediği Zeynep ablaya evlenme teklif etmiştim o da bana 'Büyü de gel bekleyeceğim' demişti, Ben gitmedim o da zaten Beklemedi bu sayılmaz değil mi? İlkimde, solumda, soluğumda ,sol yanımda Huzur olsun. Baktı ben konuşmayacağım canım kardeşim el attı duruma, Huzur'a baktı önce bir şeyin onayını almıştı sanki o başını sallayınca bana telefonu uzattı, "izle abi için rahat etsin" dedi, Hüzeyfe' de Hazal' da halam da oluru var bu işin destede ondan duymadan istemenin olmayacağını söylemiştim, izledim gülüşünü izledim, yandım tutuştum, ben daha iflah olmam, Hazal'ın dürtüklemesiyle kendime geldim.
"Bu, bu doğru mu? senin gönlün var mı ?" dedim Sadece başını salladı ama dünyayı kucağıma koymuştu sanki bir Elhamdülillah koptu yüreğimden...
Acı kahveden sonra tatlı çayla gönlümü almıştı Huzur'um, sonra istedik verdiler, Huzeyfe'nin Huzur'un takıların arasında yürüttüğü yüzükle ölçü alıp yaptırdığım yüzükler takıldı, Allah yolunda ilk adımımız atıldı.....
Eve geldiğimizde üzerimi değiştirip yatağa uzandım, uykum yoktu ama hani böyle mutluyken şapşal şapşal odanın tabanını izlersiniz ya şu an o konumdaydım sebepsiz sırıtışlarımın arasına bir mesaj sesi girdi,

"Akıl bahar olunca fikir çiçek açarmış, benim baharıma çiçekler seninle açtı, Yokluğunda susuz kalmış gibi boyun büktü. Huzur'un olabilir miyim bilmem ama, Huzur'un olmanın talibi olurum. Ömrüme hoşluk getirdin, Rabbim hayırlı eylesin. İyi geceler :) "

Selamün aleyküm kardeşlerim
Nasılsınız, iyisinizdir inşAllah
Bölümü nasıl buldunuz?

HUZUR'UM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin