B {10}

1.6K 65 1
                                    

Al işte.  İşedim.

"Yaa. Birak bak isicem şimdi.  Birakir misin? "

"Ise madem. Tutan yok.  "

"Bok yok! Birak bak vallahi işerim kucagina. Ya cisim var diyorum sana!!" Sonlarda biraz bagirmis olucam ki yanimizdaki tas irkiletek uyandi. Gulucem ama cisim var. Yaa.

Bana fikir verin ne yapmam lazim bunun beni bırakmasi için.Neden ona sormuyorum ki  ?

"Beni bırakman icin ne yapmam lazim Serkan?"

"Belki opebilirsin!"

"Ya sen mal misin yoksa saka mi yapıyorsun? Sen beni elaleme rezil mi etmeye calisiyorsun ? Kapalidan korkcan derler ya. Ben de o lafa mi uyuyim. Senin derdin ne ? " sonunda saskinlikla ellerini gevsetti. Ben de firsattan istifade ayaga kalkip tivalete gittim. Ana okulundaki  tuvaletlere benziyor.  Kicim bile sigmaz ona benim.

Zor bela yaptim cisimi. Buna trip atmak icin malzeme de çıktı.  Cok fenayim biliyorum.  Evet haklisiniz. Anneme cekmisim dicem de babaannemler hep ezmis bunu.  Surekli ona laf carpitmislar. Bu da yutmus. (anneme gelsin bu ) Ben olucam ve yutucam. Hayatta! Gerci benim kayinvalidem melek gibi kadın. 

Kicim kadar tuvaletten ciktim ve hemen yerime gittim. Tas cocugu rahatsiz etmek zorunda kaldım.  Serkani takimiyorum zaten. Ayagina basip gectim. Allahtan topuklu giymedim. Yolda rahat olur diye spor giyinmistim. Şanslı köpek. Arkama yaslandım ve gözlerimi yumdum.

"Özür dilerim."

"....."

"Özür dilerim."

"İyi."

"Bu kadar mı ?"

"Ne bekliyorsun?" 

"Belki suratıma bakabilirsin."

"İyi" dedim ve suratına baktım. Şu an mal mal bakışıyoruz. Birden gülme isteği geldi. Ufak kıkırtılar kahkahaya dönüştü. Tandaki taş bize bakıyor. Allah'ım yaa. O baktıkça daha da gülesim geliyor. Ben güldüke Serkan bana bakıyor. Sanki gülüşümü ezberlemek istermiş gibi. O öyle baktıkça gülüşüm yüzümden silindi. Boş boş bakıyor. Gülüşüm tamamen yüzümden silindiği gibi cama döndüm. Rahatsız oldum bakışlarından açıkçası. 

Birden şalıma dokundu. Hemen ona döndüm.

"Ensen gözüküyor. Ne biçim kapalısın sen?"

"Nasıl kapalı olduğumu ve olucağımı sana sormicam tamam mı ? Sen benim kapalılığıma karışamazsın." sinirlendirdi bak şimdi. Ve hemen şalımı düzelttim. Terar cama döndüm. Derin derin nefesler alıyorum ve arada cık diyorum ve başamı sallıyorum. Çok sinir olduğumu anlamıştır umarım. Çünkü ne zaman sinir olsam böyle yaparım. Manyak adam yaa.

"İyi tamam buna da özür dilerim." aptal. Bakmicam suratına bana ne.

"Bu safer kabul edilmedi! Ve lütfen beni rahatsız etme başka bir şey ile ilgilen." salak mal insan. Aptal manyak. 

Telefonumu çıkartım instagram'a girdim. Bayağıdır girmiyordum. Bayağı dediğim 1 gündür. Bir sürü mesaj gelmiş. Ve profilim gizli olduğu için takip isteği gelmiş. En az 300 kişiden. Fame'yim olum ben! Ne sandınız!? Takip isteklerine baktığımda insanları teker teker inceliyorum. Tanıdıklarımın takip etmesine izin veriyorum ve ben de takip ediyorum. Bütün hepsini ayırdıktan sonra ana sayfaya geldim. tek tek herkesin paylaştıklarına baktım. Sevmediğim kişileri takipten çıkradım. Anlayacağınız çok iş yaptım. Birden bir takip isteği geldi. Baktığımda Serkan Özdemir olduğunu gördüm. Manyak bu çocuk yaa.

BUKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin