Cand l-ai cunoscut

4.8K 200 26
                                    

Shu Sakamaki

Era o zi frumoasa in parcul de langa casa ta.Ai zis sa iesi afara,pentru putin aer curat.Te plimbai si admirai peisajul.Dintr-o data ,ai zarit un baiat stand pe o banca foarte palid,ce parea aproape mort.Ai fugit spre acesta si l-ai luat de incheietura pentru ai verifica pulsul.O pereche de ochi albastrii ca safirele s-au deschis,privindu-te.

~Ce faci?intreba blondul, fixandu-te cu privirea.

Ai tresarit,dandu-ti seama ca el doar dormea ,ascultand muzica la casti.Te-ai prezentat acestuia,la fel si el.

~Simpatic nume.Eu sunt Shu.

Reiji Sakamaki

Mai 10 minute,iar biblioteca se inchidea,dar tu,mic soarece de biblioteca,erai in cautarea unei carti pe care ai vazut-o saptamana trecuta,dar nu ai apucat sa o iei.Te plimbai de la un autor de la altul..pana cand ai gasit-o!Un zambet entuziasmant aparuse pe fata ta.Ai tras usor de ea,dar cineva de pe partea cealalta facuse acelasi lucru.Cedand acea persoana,cartea ajunsese in mainile tale.Si privit in spatiul gol unde era locul cartii si ai dat de o pereche de ochi foarte frumosi,o nuanta pe care nu ai mai vazut-o pana acum la un om normal,insotit de o pereche de ochelari.Ranji usor si facuse un ocol,apoi veni langa tine.

~Este o carte foarte interesanta,ti-o recomand, adauga baiatul brunet si inalt.

~Umm..nu o vrei tu?ai intrebat,privind coperta cartii.

~Nu,am citit-o de vreo 3 ori.Si scuza-mi manierele,aproape am uitat sa ma prezint.Sunt Reiji Sakamaki.

~Eu sunt ______,ai spus zambind usor,dand mana cu Reiji.

Raito Sakamaki

Era sfarsitul verii,ceea ce insemna ca era perioada cumparaturilor pentru scoala.Mall-ul era mai aglomerat ca de obicei.Te plimbai pe langa niste rochii,gandindu-te daca chiar esti genul de fata ce ar purta asa ceva in prima zi de scoala.Deodata,ai observat cum o pereche de ochi verzi patrunzatori iti faceau ochi dulci.

~Nehotarata,hm?intreba roscatul aratos din fata ta,ce avea un look stilat.

~Putin..l-ai privit in ochii sai,care parca te atrageau.

~Ei bine,cred ca te pot ajuta.O rochie rosie te-ar avantaja.Pana la urma este culoarea sangelui si a pasiunii,ranji usor.

~Nu multumesc,ai adaugat tu,gandindu-te ca este o simpla replica de agatat.

Roscatul incepu sa chicoteasca,si-ti arunca o ultima privire inainte sa plece.

~Apropo,sunt Raito,incantat de cunostiinta ____.

Raito pleca,iar tu nu te puteai gandi decat de unde iti stia numele acest roscat.

Kanato Sakamaki

Dupa o lunga zi la scoala,ai hotarat sa te opresti la cofetaria ce se afla in drum spre casa ta.Ochii tai au inceput sa sclipeasca la vederea brioselor apetisante,savarinelor,ciocolatei,s.a.m.d. .Te-ai asezat la o masuta draguta aflata langa fereastra.Ai inceput sa te gandesti,pana cand chelnerita ti-a atras atentia.

~Uitati-va brioasa domnisoara!iti intinse pe masa o farfurioara alba,cu o briosa de culoare alba,cu multe bomboane si o capsuna in varf.

~Dar nu am comandat inca nimic,ai privit-o pe chelnerita confuza.

~Dumneavoastra nu,dar domnisorul de acolo v-a facut cinste,spune chelnerita aratand spre un baiat cu par si ochi liliachii,ce tinea un urs in brate,in timp ce manca mai multe feluri de dulciuri.

Chelnerita pleca,iar tu ai privit brioasa,care avea un biletel pe ea "Buna,eu sunt Kanato". L-ai privit din nou pe acel baiat,care se uitase si el la tine.

Ayato Sakamaki

Orele s-au terminat,iar tu iti asteptai varul care avea antrenament la baschet ,in tribune.Fara sa-ti dai seama,mingea te lovise,iar tu ti-ai pierdut cunostiinta.

***

Ochii tai s-au deschis,privind in ceata.Dupa cateva secunde,vederea ti-a revenit la normal.Un baiat roscat,cu niste ochi verzi ingrijorati te privea.

~Oi..esti bine?intreba acesta.

~Nu p-prea..ai spus tu ridicandu-te incet.

Acel baiat fugise dupa niste gheata,iar varul tau venise la tine.

~Cine era?ai intrebat tu.

~Ayato Sakamaki,spusese varul tau.

Subaru Sakamaki

Se sunase de intrare,iar tu nu te aflai inca in clasa.Alergai pe hol,cu frica ca profesoara de matematica iti va pune o absenta si probabil nota doi pentru chiul.Brusc,te-ai lovit de un corp puternic,care ramasese nemiscat in timp ce tu ai cazut pe jos.Acesta a fost momentul cand l-ai cunoscut pe Subaru.

_______________________________________

Sper ca v-a placut ^^ .Urmatorul capitol v-a fi mai romantic,va promit.

Diabolik Lovers Boyfriend Scenarios | În românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum