Ce cadou ti-a facut

2.8K 171 19
                                    

Shuu Sakamaki - El

,,Shuu,ce naiba ai zis acolo?!",ai spus tu confuza.Iubitul tau a deschis un ochi si s-a uitat la tine, ,,Cum am spus,eu sunt cadoul tau.Nu-ti convine,femeie perversa?",te-a tras in poala lui ranjind discret.

Reiji Sakamaki - O carte

,,(N/T),am stiut cat de mult ai asteptat sa apara..asa ca am zis sa ti-o cumpar.'',o nuanta rozalie a aparut pe obrajii lui,facandu-te sa chicotesti.

Raito Sakamaki - Lenjerie intima

,,Nee,(N/T)!~~Ti-am luat ceva ce ar fi destul de folositor in urmatoare noastra noapte de dragoste.Oricum,va ajunge pe podea ca si celelalte!'',a ranjit pervers Raito.

Kanato Sakamaki - Un urs de plus

,,(N/T)-chan!Ti-am luat ceva pufos~Ne,Tedy,ce ar fi sa ne jucam cu ele?'',a chicotind,continuand dupa sa mai vorbeasca cu Tedy.

Ayato Sakamaki - Un hanorac cu fandom-ul tau

,,Clatito,sper ca o sa-ti placa!'',ai inchis ochii,iar el a pus pe tine hanoracul simpatic ,destul de rosu la fata.

Subaru Sakamaki - O pisica

,,Oi,sa ai grija de ea!Nu stii cat mi-a luat sa-l conving pe Reiji sa ma lasa s-o tin pana sa ti-o dau.'',a inceput sa se inroseasca rau de tot cand ti-a vazut zambetul dulce,cauzat de prea pufosul dar.

________________________________

Multumesc pentru sugestie, SuperGirl_112 !Sper ca v-a placut acest capitol.In continuare,veti vedea si celelalte sugestii.Sa va pregatiti oricand pentru o viitoare reactie! ;)

________________________________

Pentru cei/cele care nu stiau:

(N/T)=Numele tau.

fandom=grupul de fani al unui anime/serial/film din care faci parte.

Ex. fandom-ul Diabolik Lovers

________________________________

Diabolik Lovers Boyfriend Scenarios | În românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum