Cand porti o pijama sexy
Shu
"Deci,recunosti in sfarsit ca esti o femeie perversa...Crezi ca te voi lasa sa dormi in noaptea asta?",se ridicase brusc din pat si te apucase de talie.
Reiji
"Nu,___,nu am de gand sa te las sa dormi in asta!Este inacceptabil..sa o porti la o petrecerea in pijamale cu prietenele tale.Cu mine de fata,poti sa stai asa imbracata cat doresti.",ranjeste si-si da jos ochelarii.
Raito
"Ohh,bitch-chan~~Te-ai imbracat asa pentru mine?Sper ca nu te gandesti sa dormi,nu?"ranjeste larg si te tranteste in pat.
Kanato
"Ce naiba e cu tinuta asta?!De ce naiba ai purta asa ceva?!Cu mine nu vei dormi pe jumatate dezbracata,nici Tedy nu accepta asa ceva!",iese din dormitor,trantind usa nervos.
Ayato
"Oi,de ce porti asta?!",se inroseste."O porti pentru ore-sama,huh?Sper ca ai de gand sa-mi pregatesti niste takoyaki imbracata asa si mult mai mult.~"
Subary
"DE CE DRACU' PORTI RAHATUL ASTA?!PUNE CEVA PE TINE IMEDIAT!",lovise nervos peretele.
____________________________
M-am intors,gata de a scrie!Am fost ocupata cu scoala putin..putin mai mult.Urasc sistemul asta de invatamant,dar sa lasam asta la o parte.M-am hotarat ca odata la cateva capitole,sa postez cate o astfel de reactie . :D Sper ca v-a placut!