Atentie:Acest capitol contine scene +18 sau afirmatii sexuale.Persoanele care nu suporta astfel de lucruri sunt rugate sa nu citeasca.
Enjoy it,little perverts! :>
Shu Sakamaki
Erai deasupra lui.Singurul lucru care-ti mai ascundea goliciunea erau chilotii tai dantelati,ce ascundeau o zona ce era tot mai infierbantata.Ati inceput sa va sarutati din nou pasional,tensiunea sexuala dintre voi crescand,la fel si nerabdarea.Mana lui rece a luat-o de pe umarul tau tot mai in jos,cu fiecare atingere facandu-te sa gemi tot mai mult,pana a ajuns la chilotii tai.I-a dat usor jos,cuprinzand o fesa.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4d/dc/8d/4ddc8d54c2e97d216db3179b9a6c1fd5.gif
Reiji Sakamaki
Pentru o secunda ai crezut ca seara asta va fi una normala ca si celelalte,ca va fi plictisitoare,dar de data asta nu a fost sa fie.Ai ajuns pe biroul din laboratul lui Reiji,avand pe tine doar lenjeria ta intima.I-ai dat jos ochelarii si ati inceput sa va sarutati pasional ,limba lui incepand sa-ti exploreze fiecare colt al gurii.Lucrurile au ajuns sa se incinga si mai tare cand te-a trantit brusc pe lemnul rece si s-a pus peste tine.
http://data1.whicdn.com/images/83815383/large.gif
Raito Sakamaki
De cand l-ai cunoscut pe Raito ai stiut ca nu va dura mult,pana cand va veti incepe activitatea sexuala de cuplu.
Totul a inceput de la simpla lui cerere de a va imbratisa in patul lui si s-a ajuns la cea mai pasionala si salbatica noapte de dragoste.Cu fiecare atingere a lui te domina tot mai mult,te facea sa vrei mai mult,sa devii o masochista.Ti-a cuprins un san in palma lui,facandu-te sa gemi si a continuat sa-ti rasfete corpul cu saruturi de toate tipurile si placeri deosebite.~
http://33.media.tumblr.com/7cc463c2cc0e6bed1b4834f5d300885b/tumblr_nntuoe7Z7b1u5orjko5_500.gif
Kanato Sakamaki
Fiind un baiat ce parea mai mult inocent in ochii tai ,nu te-ai fi asteptat vreodata ca tu si Kanato sa aveti parte de o noapte de dragoste impreuna.
Totul a fost dulce,pana cand s-a trecut la adevarata parte a actului sexual.Erai deasupra lui.Ai cuprins o patura subtire si ai pus-o peste voi.Umbrele voastre se atingeau,se muscau si sarutau cu pasiune.Gemetele voastre erau pline de placere.Oare..Teddy a vazut ce ati facut?
http://media2.onsugar.com/files/2014/07/09/779/n/1922283/9dfac2e870a69edb_ezria1tC7SC9.xxxlarge/i/Ending-supersexy-shot-Aria-naked-back.gif
Ayato Sakamaki
Din dormitorul lui se auzeau doar gemete,in anumite circumstante chiar si tipete.La inceput,ai crezut ca tu vei putea fi cea va domina,ca latura sa tsundere il va opri de la natura sa de barbat,dar nu a fost asa cum ai crezut tu.
Te domina complet,si totusi,iti placea la nebunie felul cum el era Stapanul,iar tu Servitorul.
https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1429339047/14574557.gif
Subaru Sakamaki
Nu te-ai fi asteptat vreodata ca iubitul tau tsundere sa-si lase jos aceasta atitudine si sa treceti la fapte cu adevarat perverse.
A incercat din rasputeri sa nu te raneasca,sa te atinga in cele mai dulci si fine moduri,desi, ai ajuns sa tipi din anumite motive.~~
https://33.media.tumblr.com/2bec3b1993cc0ebd5e455441704c487d/tumblr_inline_npzsyzarld1sydlj2_500.gif
__________________________________________________________
Sper ca v-a placut acest capitol,perverselor!Stiu ca toate l-ati dorit foarte mult! ;) Copiati link-urile,pe rand, in bara de sus si veti avea niste surprize foarte frumoase.~Imi pare rau ca nu am facut totul chiar asa detaliat,dar nu sunt o scriitoare de pornosaguri,ci una de semi-pornosaguri! XDD