Cand este gelos

2.7K 185 44
                                    

Shuu Sakamaki

In timpul orei de biologie,ati fost impartiti pe echipe de cate doi.Nu ai ajuns sa fii in echipa cu Shuu,ci cu alt coleg.La inceput ,ai crezut ca poate doar avea tipicile sale toane de vampir somnambul.

,,Shuu,ce ai patit?'',te-ai hotarat sa-l intrebi in timpul pauzei de masa,fiind acum singuri in clasa.

Nu ti-a raspuns,doar a dat muzica mai tare,iar atunci ti-a picat fisa!

,,In regula,o sa ma duc sa iau masa cu-..MPH!!'',nu ai sa-ti termini propozitia,deoarece inaltul blond te sarutase apasat.

Te-ai inrosit si nu te-ai putut impotrivi,te tinea prea strans in bratele lui.

Ti-a dat drumul la final pentru o gura de aer si ti-a soptit cu vocea sa somnoroasa.

,,Nu vei mai apuca sa mananci pauza asta,(N/T)..''.

Sa spunem ca a fost o pauza putin mai diferita decat celelalte..norocul vostru ca n-ati fost prinsi.

Reiji Sakamaki

In curand urmau sa fie examenele,iar tu aveai mare nevoie de ajutor la chimie..dar iubitul tau nu era deloc disponibil.

,,Reiji.''

,,Nu.''

,,Dar te rog,am mare nevoie de ajutor!''

Reiji a oftat si te-a privit,putin mai rece,decat de obicei si si-a impins ochelarii mai in sus cu doua degete.

,,De ce nu-l rogi pe capitanul echipei de fotbal sa te ajute?Pare o maimuta lipsita de cunostiinte,care te-ar putea ajuta foarte mult.''

In momentul ala ti-ai dat seama ca a vazut scena ce s-a intamplat la scoala.Nu era cine stie ce.La ora de sport,(N/B) te-a lovit din greseala cu mingea.Si-a cerut scuze,te-a ajutat sa te ridici..si ti-a cerut numarul de telefon.

Pe fata ta a aparut un ranjet.

,,Si esti gelos pentru ca mi-a cerut numarul,Reiji-kun?''

Si-a dat seama de ce a zis ,iar obrajii sai s-au facut mai rozalii ca niciodata.

,, ..Cu ce iti doreai sa te ajut?'',a spus jenat.

Raito Sakamaki

Ati hotarat ca in week-end sa faceti cumparaturi.
Te aflai in cabina de proba,proband niste haine pe care Raito ti le-a ales,si nu erau chiar asa de indecente pe cat ai fi crezut.

,,Raito-kun,cum arat?",ai iesit din cabina,dar spre surprinderea ta,iubitul tau nu era acolo.

,,Unde naiba s-a dus?",te-ai uitat confuza in jur.

In fata ta a aparut un tip destul de aratos,dar nu la fel ca si Raito.

,,Mm,sa stii,ca bluza asta iti ta bine..imi dai numarul tau?",a spus-o direct.

Nu ai apucat sa spui ceva,ca ai simtit cum esti trasa de talie in spate,iar buzele tale s-au unit cu ale iubitului tau vampir.

Vazand ca ai prieten,acel tip pleca.

,,Nee,bitch-chan,te las putin singura ca sa ma uit la alte haine dragute pentru tine si flirtezi cu alti baieti?Lasa,acasa te voi face sa nu vrei pe altcineva decat pe mine",a spus ranjind.

Kanato Sakamaki

Balciul a venit in oras,era ocazia perfecta pentru tine si Kanato in care sa va distrati si sa mancati mai multe dulciuri,decat de obicei.

,,(N/T)-chan,ma duc sa iau vata de zahar cu Teddy,ne intoarcem imediat.'',a spus,lasandu-te langa un joc destul de neandertal,unde trebuie sa-ti arati puterea.

L-ai privit zambind,cand brusc,ai simtit cum cineva te trage brusc de brat.

,,Poftim?!",ai privit confuza acel barbat ce parea mai in varsta ca tine si care avea un ranjet larg pe fata.

,,Oh,dar de ce iti pierzi vremea cu papuselul ala micut?N-ai vazut ca este ca un copilas de 5 ani,ce care dupa el un urs tampit?!",ai incercat sa te impotrivesti,dar era mult prea puternic.

,,(N/T)!!!!",ai auzit strigatul lui Kanato,ce parea a fi al dracu' de nervos.

Tipul s-a uitat la el.

Kanato a inceput sa faca urat,rau de tor,amenintandu-l cu torturi de toate tipurile.Acel barbat a fugit speriat de acolo.

Expresia fetei lui Kanato s-a intors la cea draguta,pe care o cunosteai tu.

,,Esti in regula,(N/T)-chan?"

Ayato Sakamaki

L-ai asteptat pe Ayato in fata terenului de basket,din spatele scolii.
Stiai cat de mult suflet pune in sportul sau favorit,asa ca nu te suparau aceste ore privindu-l cum se joaca.Baietii au inceput sa plece,pana cand niste tipi au aparut in fata ta..

,,Ooo,dar ce avem noi aici?"

,,Cauti pe cineva scumpete?"

,,Pe mine,cu siguranta!",a spus un tip care a dat sa se apropie de tine.

Brusc,o mingea a aparut dintr-o directie necunoscuta si l-a lovit pe baiat in cap tare de tot.

,,Acasa,acum,clatito.",a spus Ayato nervos, care te-a tras brutal de mana.

,,Ayato..ai fost cumva gelos?Chiar credeai ca il voi lasa sa ma ating.",ai spus tu,ridicand o spranceana.

Fata roscatului s-a facut la fel de rosie ca si parul sau.

Subaru Sakamaki

Orice tip a dat sa te atingea vreodata,a ajuns aruncat intr-un perete.

____________________________

Sper ca v-a placut!Aceasta ideea a fost data de catre  YugiChan69 si CandyThePurpleCat .Va multumesc pentru ideile sugerata fetelor!Sper ca nu vi s-a parut seaca partea lui Subaru,desi cam asa este. xD
____________________________

Pentru cei care nu stiau:

(N/T) = Numele tau

(N/B) = Numele baiatului

____________________________





Diabolik Lovers Boyfriend Scenarios | În românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum