Shu Sakamaki
De cand v-ati cunoscut,ati devenit buni prieteni.De multe ori era tacut si lenes,dar iti asculta fiecare cuvant in parte.Niciodata nu uita ceva ce i-ai spus,decat daca adormea.Asta facea chiar si acum.Erati in camera ta.Ati planuit sa invatati pentru test,dar lui Shu nu-i prea pasa.Dormea in patul tau,in timp ce tu repetai langa el.L-ai privit cu coada ochiului,era asa de dulce cand dormea.Adevarul este ca te-ai cam indragostit de prietenul tau,dar nu aveai sa-i spui asta vreodata.Nu voiai sa strici aceasta prietenie frumoasa.Tentatia te-a cuprins si te-ai apropiat incet de fata lui,privindu-i buzele.Inainte sa-ti dai seama,acestea s-au lipit de ale tale,rezultand un sarut dulce.Dupa cateva secunde,s-ai dezlipit,iar frumosul blond te privea zambind usor cu parul sau ciufulit.
~Shu..ai spus tu ,atingandu-ti buzele mirata si cu fata rozalie.
~Ti-a placut..la fel si mie..spuse bagandu-si capul in perna,intorcandu-se la somn.
Reiji Sakamaki
Te-ai imprietenit foarte usor cu Reiji,va intelegeati foarte bine,chiar daca el era putin cam obsedat de maniere si te corecta de multe ori.Chiar acum era in fata ta,asezat pe fotoliul sau visiniu,citind concentrat o carte.De la inceput l-ai simpatizat,dar aceasta simpatie a crescut si a ajuns deja..o pasiune.Ti-ai lasat ceasca cu ceai pe masuta si te-ai uitat la el,ajungand sa te holbezi.
~S-a intamplat ceva,____-san?intreba Reiji uitandu-se la tine.
Nu ai spus nimic,doar te uitai la buzele sale care spuneau multe,dar tu nu bagai acele comentarii in seama.Brusc,ai simtit cum acestea se lipesc de ale tale.Obrajii tai au inceput sa se infierbante,iar tu ai raspuns la acest sarut foarte bucuroasa.
Raito Sakamaki
Tu si Raito ,roscatul in calduri cu palarie,ati devenit buni prieteni.Dupa masca aceea perversa ce ranjea mereu,se afla un baiat chiar de treaba care te ajuta mereu cu garderopa ta,chiar de mai spunea cate o duma perversa.Acum erati in camera ta,stand in pat,in timp ce Raito iti examina ca de obicei garderopa,sa vada daca ti-ai mai cumparat ceva.
~Nnn..____?Nu-ti place bluza asta?intreba roscatul.
~Uh,poftim?Uh,scuze..doar ma gandeam..ai spus tu.
~La mine?intreba el entuziasmat.
Ai simtit cum obrajii tai devin rozalii.Tu chiar il placeai in acel sens,dar iti era frica sa-i spui asta prietenului tau fantezist.Brusc,ai simtit cum acesta te saruta,iar tu te-ai lasat purtata de val,sarutul devenid mai pasional,dar dulce.
Kanato Sakamaki
Te aflai in simpatica cofetarie din apropierea casei tale,alaturi de prietenul tau Kanato.De felul lui era mai temperamental,dar atat de dulce.Pana la urma,ai ajuns sa fi atrasa de acesta,dar nu i-ai putut spune asta,nu din cauza timiditatii..iti era mai mult frica de reactia acestuia.
~___-chan,ai putina frisca pe buza,spusese Kanato.
~Poftim?ai spus tu,cautand prin geanta/rucsac micuta ta oglinda.
Imediat,ai simtit cum o pereche de buze moi si reci,s-au lipit de ale tale intr-un mod dulce.Te-ai inrosit,iar Kanato a zambit timid.
Ayato Sakamaki
Ai ajuns sa te imprietenesti cu roscatul care te lovi atunci cu aceea minge.Ai descoperit ca aveati multe lucruri in comun,lucru care iti facea inima de fiecare data sa salte de bucurie.Adevarul era ca..ai ajuns sa te indragostesti de el,dar nu ii puteai spune prietenului tau cel mai bun ca simti asa ceva pentru el.Acum te aflai in tribune,Ayato avand un meci important pentru care se antrenase din greu.La final,echipa lui castige.Ai fugit din tribune bucuroase si i-ai sarit in brate.
~Bravo,Ayato!ai exclamat fericita.
Fara sa spuna ceva,doar zambind,te-a luat de barbie si si-a lipit buzele de ale tale,tu raspunzand la acest sarut dulce.
~Defapt,acum am castigat.
Subaru Sakamaki
Te aflai in gradina conacului alaturi de Subaru,prietenul tau cel mai bun.Admirai trandafirii cu o sclipire adorabila in ochi,in timp ce Subaru parca te evita.Acest lucru te ranea putin.Ai ajuns sa il placi,sa-l iubesti,dar comportamentul sau ciudat din ultima vreme te dadea peste cap.L-ai privit cu coada ochiului si ai oftat.Brusc,iti intinse un trandafir,cu fata foarte rosie si putin iritata.Ai zambit larg si l-ai tras de tricou,lipindu-ti buzele de ale sale.
____________________________________________
Imi cer scuze pentru greseli. ^^' Am fost putin grabita.Oricum,sper ca v-a placut acest scenariu~.