1

127 5 86
                                    

"Gray tanrı aşkına yeter artık şu portları düzgün tara!"

Göz altlarım bedenimi terk etmek istercesine kafamı kaldırıp Zeref'e baktım.

"Sana diyorum! Batıracaksın bizi!"

"Bütün işi ben yapıyorum şikayet etme hakkın var mı?"

Zeref sıkıntıyla kendini döner sandalyeye fırlattı. Benden bıktığı belliydi. Yaptığım saçma sapan sikik hatalar yüzünden götü güvende tutamayacaktım. Sakin olmalıydım. Ama başaramıyordum.

Kafamı dağıtmalıydım. Biriyle sevişsem nasıl olurdu? Jellal ağzıma sıçardı.

"Zeref bir gelsene! Gray sende."

İstemeye istemeye koltuğumdan kalkıp kolumu Jellal'in omzuna yaslayarak ne yaptığına baktım.

"Sorun ne?"

Zeref gelip çenesini Jellal'in kafasına koydu.

"Şu kadın. Sinirimi bozuyor telefonuna giremiyorum."

Kod dizisinin tepesinden girmeye çalıştığı kadının ip adresine, sağ sekmeden de ip adresinden kadının ismine baktım.

"Ünlü mafya adamının karısından bahsediyorsun. Kırk tane önlem almıştır. İsterseniz girerim ama anlarlar. "

Zeref göz ucuyla bana baktı.

"Sözde karısı ama herkese yavşıyor. Orospu yemin ederim."

"Değil mi? Sikimi zor kurtarmıştım ondan."

Bilgisayarın yansımasından Jellal'e baktım.

"Sen ne alaka lan?"

"Bana bakma öyle. Sadece bara bitmek istemiştim. Gay barında neden bir kadın varsa?"

Zeref yüzünü buruşturdu.

"Dostum lütfen bana gay barına kendi isteğinle gittiğini söyleme. Ağlarım."

Jellal ile aynı anda göz devirdik.

"Freed yüzünden. Ne işim var yoksa?"

Zeref yapmacık bir şekilde nefesini verdi.

"Rahatladım. Bir an çok korktum kore webtoonlarındaki aşkı memnuyu yaşayacağız diye."

"O değilde kadının vücudu fazla yapılı değil mi?"

Jellal kafasını salladı sakince.

"Evet evet. Özellikle spora gidiyor olmalı."

Zeref aniden dikleşip bana baktı.

"Gray neden kıza yaklaşmıyorsun?"

"Onu öldürürüm."

Evet benim en başımıza dert açan huyum. Seviştiğim insanları hayatta bırakmıyordum.

"Bilgileri aldıktan sonra öldürebilirsin. Hatta kızı al getir buraya. Çok uzun değil ama üç ay falan saklarız kızı."

Mantıklıydı. Zaten kocası onu çok sikine takmıyordu. Fikir aklıma çok yatınca kenardaki yedek tişörtümü alıp bir çırpıda üstümü değiştirdim.

" Beyfendi dünden hazır zaten. "

Jellal göz ucuyla bana baktı.

" Amına koduğumun sadisti."

Dalga geçer gibi bir ses çıkardım.

"Bana diyene bak! Sözleşmenizi bulmasam inanacam."

Jellal bunu dediğimde sesini kesip önüne döndü. Geçenlerde bir kağıt parçası bulmuştum. Zeref ile Jellal arasında seks sözleşmesi yapmıştı. Mazoşist olan Zeref, sadist Jellal'i bulunca bırakmak istememişti anlaşılan.

tanrı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin