"Lan amına koduğum bir ay önce dediğin yapman gereken iş kumarhane miydi?"
Jellal elini alnına vururken bir yandan o gece yattığım karının cesedini yok etmekle uğraşan Zeref ile telefondaydık.
"Madem öldürecen, neden bir ay sonraya bırakıyorsun?"
Bunun için açıklamam vardı lan!
"Aslında öldürmeyecektim ama uyku ilacıyla beni bayıltıp paramı çalmaya çalıştı. "
Jellal kahkaha atıp bana döndü.
"Seni mi? Uyku ilacıyla?"
Kafamı salladım. Ondan sonra kadın diğer gün uyuduğumu sanıp parayla kaçtığı sıra onu yakalarken dalga geçer gibi izlemiştim. Sonra göt korkusuyla bana tekme atıp kaçmıştı. Tekmesi dikişe gelmediğinden sorun çıkartmamıştı. Ve nasıl bir kaçmaysa bir ay onu arayıp zor bulmuştum. Bu süre zarfında ara ara kumarhaneye uğramıştım ama ne o kadını ne de Salamender'i bulmuştum.
"Güzel halledersin sen onu. Bende hava hazır kararıyorken kumarhaneye gideyim."
Jellal'lere Salamender konusunu anlatmıştım. Ondan bir şey demiyorlardı. Zeref bile bu ölüme yürümemi desteklemezken ben bundan zevk almaya bile başlamıştım. Üstelik kendimi daha güvende hissediyordum. Dikişlerim iyileşmiş sayılırdı. Özellikle oraya vurulmazsa rahatça dövüşürdüm. Ayrıca artık tanındığımdan üstüm aranmıyordu. Yani silahla geziyordum.
Arabayı neredeyse tapusunu alacağım yere park ederken kumarhanedeki kalabalığı gördüm. Sakince arabadan inip içeri girdim. İçerde oldukça hoş karşılanırken, büyük ihtimalle o karıyı öldürdüğüm için yeni gelen kız koluma girdi.
"Yeni çalışansın. Vay be o kadar mı ünlüyüm?"
Kendimle dalga geçerken kalabalığın sebebi olan masaya ilerledim. İlk günkü hatamı kapatıp ismimi buz kral olarak değiştirmiştim.
"Sen buz kral mısın?"
Her yeri piercing dolu herif bana bakarken kafamı salladım.
"Geç önüme. Seni bekliyordum."
Bu herif kalabalığın sebebi olmalıydı. Karşısındaki adam onu unuttuğu için mutlulukla adeta kaçarken ben onun koltuğuna oturdum.
Çalışanlar dahil herkesin maskesi vardı. Ama bu adamın zaten kaşları yerine olan piercinginden ötürü kendini saklayabileceğini sanmıyordum. Yarım saattir yanımda olan kız kabartmalı bir etek giyip koltuğun kol koyma yerine oturmuştu. Bununla da yatacaktım ama bu da aynı hatayı yaparsa Zeref'ten net küfür yerdim.
"Basitten mi başl-"
"Bizsiz kumar mı oynanır?"
Mavi kısa saçlı bir kız karşımdaki çocuğun saçlarını karıştırıp benim soluma oturdu. Ardından beyaz kısa saçlı bir kızda diğer tarafıma oturmuştu.
"Hadi onu anlarımda sen ne ayaksın?"
Karşımdaki herif dalga geçerek beyaz saçlı kıza döndü.
"Ne yapabilirim? Beyaz ejder buz kralı yenmemi istedi."
Beyaz ejder mi? Hasiktir.
Ben benim kafamı sikeyim. Ben bir aydır ejderlerin mekanında cirit mi atıyordum? Salamender'in de ejder olduğunu hatırlayınca kafamı duvara sürtesim geldi.
Başta saklanma konusunda laf ettiğim herifi benim hatırlamadığımı fark ettiğimde bir kez daha kafamı duvara sürtesim gelmişti. O demir ejder olmalıydı. Saçları toplu olduğundan tanımamıştım resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tanrı 2
Action"Oooo buz kral? Seni buralarda görür müydük?" "Bir kızı arıyorum." Freed tek kaşını kaldırıp önüme bir viski uzattı. "Dostum burası gay barı. Bilmiyorsan söyleyeyim dedim." "Biliyorum." Evet... Bu hikaye bir kızı gay barında arayarak başladı.