4

28 2 31
                                    

"Geay! Başımız dertte."

Homurdana homurdana zaten beni fıtık edebilecek potansiyeldeki iş yatağımdan kafamı kaldırdım.

"Ne var?"

"Salamender yok!"

Soluma dönüp yastığıma sarıldım.

"Tuvalette masturbasyon falan yapıyordur oraya bak. Pek sever kendisi."

Jellal karnıma sağlam bir yumruk çaktığında büyük bir gerginlikle ona döndüm.

"Tek o kayıp olsa sıkıntı yok. Zeref'in kıyafetleri ve senin silahlarından bazıları kayıp. Özellikle de berettaların!"

Gözlerim faltaşı gibi açılırken tek seferde ayaklandım.

"Berettalarım mı?"

"Sonunda dikkatini çekti."

Yataktan fırladığım gibi üzerimi giyinip bilgisayara atladım. İlk işim kamera kontrolü olmalıydı.

"Kameralara baktım şerefsizin oğlu havalandırmadan kaçmış. O değilde kelepçeden nasıl kurtuldu?"

Sinirlerim tepeme çıkarken yumruklarımı sıktım.

"Bilmiyorum ama kaçamasın diye bir daha ki sefere götüne sokucam kollarını."

Zeref koşa koşa yanımıza geldi.

"Beyler ondan daha büyük bir sorunumuz var."

Delirmiş bir şekilde Zeref'e döndüm.

"Berettalarım yok daha vahim olan durum ne olabilir?!"

Zeref getirdiği laptopu masaya koyup sandalyelerden birini çekti ve ekranı açtı.

"İronik bir durum."

Gözlerim sakince ekranda geziyorken pederin dediğini hatırladım sebepsizce. Pembe saçlılar cidden sorun yuvasıydı.

"Kiralık katil olmasının yanında sicil tertemiz. Kocası işledi diye gözüküyor."

Zeref dalga geçer gibi kıkırdadı.

"O gerizekalı o kadar yetenekli değil. Bunca cinayeti kendisi yapamaz."

"Hala içerde de değil. "

Zeref eğilip yeni bir sekme gösterdi.

"Asıl büyük sıkıntıya geliyoruz. Bu ihtiyara dert açabilir."

Kaşlarımı çattım.

"Bu Gray'in sicili."

Jellal ters bir bakış attı bana. Bense buna göz devirdim.

"Yani pederin gerçek oğlu olan Gray'in. "

Jellal anlamışçasına kafa salladı.

"Kodumun psikopatı. Pederin anlattığından bile belliydi ama bu kadarını beklemiyordum şahsen. İsmini taşımam ne büyük gurur."

Pederin başına iş açan Natsu denen çocuğun üvey abisi her bokunu çıkardıktan sonra ölse bile siciline işlemişti. Peder hata yapmadığından kolayca sıyrılmış olsa da oğlunun sicili rezil haldeydi.

"Profosyonel bir seri katil diyebiliriz. Bütün kurbanları işkence edilerek öldürülmüş. Kız kurbanlarında bir ortak nokta varmış. Boyun."

Kafamı jeton düşercesine salladım.

"Peder söylemişti. Lise arkadaşının boynu kesilince yapmaya başlamış. Bununla ne ilgisi var şimdi konunun?"

Zeref huysuz bir suratla bana döndü. Bende sustum anlatması için.

tanrı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin