Rebekah
Weszłam do domu szczęśliwa, w końcu mogłam zobaczyć swoją siostrzenicę.
- Coś ty taka szczęśliwa siostrzyczko? - zapytał Klaus.
- Co cię to obchodzi braciszku? - zapytałam.
- Gdzie byłaś siostro? - zapytał Elijah.
- Przejechać się - powiedziałam.
- Kłamiesz - powiedział Klaus i w wampirzym tempie przyszpilił mnie do ściany łapiąc za gardło.
- Niklaus! - krzyknął Elijah.
- Nie lubię kiedy się mnie okłamuję - wysyczał Klaus.
- A ja nie lubię kiedy się mnie dusi - powiedziałam próbując się wyrwać.
- Co tu się dzieje? - zapytała Hayley, która weszła z Kolem do salonu.
- Niklausie, puść naszą siostrę - powiedział Elijah, Klaus mnie puścił a ja zaczęłam kaszleć.
- Rebekah, powiedz nam prawdę gdzie byłaś - powiedział Kol, a ja zrezygnowana pokręciłam głową.
- Niech będzie - powiedziałam i zaczęłam im wszystko wyjaśniać.
Brooke
Wstałam, pościeliłam łóżko, podeszłam go szafy i wyciągnęłam z niej czarną koszulkę, niebieskie jeansy i założyłam czerwoną koszulę w kratę. Wzięłam potrzebne rzeczy i zeszłam na dół, wypiłam tylko woreczek krwi bo nie miałam ochoty na śniadanie. Czekałam na Scotta bo mieliśmy razem jechać do szkoły. Czekając na Scotta usiadłam na kanapie i włączyłam telewizor.
***
Usłyszałam dzwonek do drzwi, wstałam i je otworzyłam.
- Dzień dobry kochanie - powiedział i mnie pocałował.
- Cześć - powiedziałam.
- Jedziemy? - zapytał.
- Yhy - mruknęłam i zamknęłam dom na klucz, wsiedliśmy na jego motor i pojechaliśmy do szkoły.
Zeszliśmy z motoru, weszliśmy do szkoły i poszliśmy pod salę biologiczną.
- Uczyłaś się? - zapytał Scott.
- Na co? - zapytałam.
- Mamy sprawdzian z biologii - powiedział.
- Że dzisiaj? - zapytałam zdziwiona.
- Tak, co się dzieje? Nigdy nie zapominasz o sprawdzianach - powiedział z troską, kocham jego troskę.
- Wczoraj odwiedziła mnie moja ciocia - powiedziałam.
- Ciocia? - zapytał zdziwiony.
- Wczoraj przyszła do mnie kobieta z mojej wizji, powiedziała, że opowie mi o mojej rodzinie, zgodziłam się, a ona opowiedziała mi wszystko i dowiedziałam się że jest moją ciocią -powiedziałam.
- Jak się z tym czujesz? - zapytał z troską.
- Rozumiem to, chcieli bym była bezpieczna - powiedziałam
- To dobrze - powiedział i przyszła pani od biologii i weszliśmy do sali.
***
Wyszłam zła z sali, byłam zła na siebie, że zapomniałam o sprawdzianie z biologii.
- Poprawisz to - powiedział Scott.
CZYTASZ
A Death Tribrid//Scott McCall
Hombres LoboBrooke Hale to dziewczyna która jest jedyną w swoim rodzaju, jest trybrydą a w dodatku alfą.Co się stanie kiedy przyjedzie do Beacon Hills. Rozpoczęcie:21.07.2021 Zakończenie:25.11.2021 Okładka robiona przez:@Wiktoriaa634