⎊6⎊

480 47 2
                                    

○2009~Ocak○

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

○2009~Ocak○

Emery gözlerini açtığında, yatağın normalde babasının yatması gereken ama şu an boş olan tarafıyla karşılaştı. Hızla doğrulup etrafına baktı ama yine de babasını göremedi. Korkudan nefes alışverişleri hızlanmıştı.

Hızla yataktan çıktı. Tam kapıdan çıktığında merdivenlerden çıkmayı bitirmiş, kendisine doğru gelen babasını gördü. Koşarak babasına sarıldığında korkudan hızlanan nefesleri düzene girmeye başlamıştı. Tony, şaşkınlığını hızla bir kenara bırakıp kızına sıkıca sarıldı.

"Günaydın prenses." Sesini neşeli çıkartmaya çalışmış ve başarmıştı.

"Günaydın baba." İkisi de neler olduğunun farkında olsa da hiçbir şey olmamış gibi davranıp mutfağa geçtiler.

Emery kendisine mısır gevreği hazırlarken, Tony'de bar sandalyesine oturmuş kahvesini içiyordu. Bir yandan da Tony'nin bu sabah erkenden düzenlediği basın toplantısını izliyorlardı. Tony'nin silah imalatını durdurduğunu söylediği ve basın toplantısının bulunduğu salonda kargaşa çıktıktan sonra görüntü durdu. Emery, elindeki kaseyle beraber babasının yanına oturdu. İki Stark'ın da yüzünde silemedikleri bir gülümseme vardı.

"Başına epey bela aldın, babacığım." Emery'nin alay dolu sesine Tony gözlerini devirmekle yetindi. Emery kâsenin dibinde kalan sütü kafasına dikerken Tony konuştu.

"Bugün neler yapmayı planlıyorsun?"

"Birkaç aydır okula gitmediğim için tamamlamam gereken projelerim yarım kaldı, onları bitiririm." Emery elindeki kâseyi lavaboya bırakıp babasına döndü. "Sen?"

"Garajda olacağım. Yapmam reaktörün geliştirilmesi gerek." Emery başını yukarı aşağı sallarken gözleri babasının göğsünde parlayan mavi ışığa kaydı.

"Efendim, Bayan Potts geldi." Jarvis'in sesinden sonra evin kapısının açılma sesi ve hemen ardından da topuk sesleri geldi. Emery babasının yanında geçerken yanağına bir öpücük kondurdu. "Bol şans Bay Stark." dedi ve babasına göz kırptı. Mutfaktan çıkarken karşılaştığı Pepper'a selam verip merdivenlere yöneldi.

İlerleyen saatlerde iki Stark kendi hallerindeyken Pepper Tony'nin dağıttığı ortalığı toparlamakla uğraşıyordu. Emery yatağında uzanmış kitap okurken odasında babasının sesini duymasıyla ayracına uzandı. "Tatlım, Garajda yardımın gerek." Emery ayracı kitabın arasına koyup yataktan kalktı. "Geliyorum."

Merdivenlerden indiğinde koltukta oturan Pepper 'a gülümseyerek selam verdi. Garaja indiğinde Emery'nin görmeyi beklediği en son şey üstsüz babasının kablolara bağlı bir şekilde oturmasıydı. Emery cam kapının şifresini girip garaja girdi.

"Nasıl yardımcı olabilirim?" Tony, Emery'e şirin bir gülümseme gönderdi ve göğsündeki reaktörü işaret etti. "Bu antikanın değişmesi gerekiyor ve benim ellerim fazla büyük." Emery babasına yeterince yaklaştığında masadaki yeni reaktörü de fark etmişti.

⎊Daughter of Stark⎊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin