Geonu
Geonu se dostal do závěrečné dvanáctky I-LANDU, ale nedokázal získat místo v konečné sestavě. Naštěstí tím jeho cesta ke slávě neskončila. Geonu nakonec debutoval jako hlavní zpěvák JUST B, nové chlapecké skupiny pod Bluedot Entertainment.
Hanbin
Populární vietnamský soutěžící Hanbin se dostal až do epizody 11, než byl smutně vyřazen. Mnozí si nebyli jisti, zda Hanbin zůstane i nadále trainee. Nakonec ukončil smlouvu, aby mohl podepsat novou s Yuehua Entertainment, společností stojící za skupinami EVERGLOW a WJSN.
Daniel
Daniel byl vyřazen z I-LANDU až ve 12.epizodě. Společnost BigHit má ve druhé polovině roku 2022 zahájit debut nové chlapecké skupina, všichni doufáme, že Daniel bude součástí této skupiny.
K
K je dalším účastníkem I-LANDU, který se dostal až do finále show, než byl vyřazen z konečné sestavy ENHYPEN. Naštěstí pro něj to není zdaleka konec. Byl trainee více než tři roky a je jedním z členů, kteří byli potvrzeni pro nadcházející chlapeckou skupinu HYBE Labels Japan, která má letos debutovat a mnoho fanoušků si myslí, že K bude leaderem.
Taki
16-ti letý Taki byl z I-LANDU vyřazen v epizodě 10, jen několik týdnů před výběrem sestavy. Také letos bude debutovat v nové chlapecké skupině HYBE Labels Japan, možná jako maknae.
EJ
EJ byl vyřazen v sedmé epizodě, je třetím soutěžícím I-LANDu, který byl potvrzený jako člen nové chlapecké skupiny HYBE Labels Japan a zatím je jediným členem s korejskou národností.
Nicholas
Nakonec je Nicholas posledním členem současné sestavy HYBE Labels Japan, ačkoli se v budoucnu očekává přidání dalších členů. Byl vyřazen v epizodě sedm a je zatím jediným tchajwanským členem.
Kyungmin
Původně byl Kyungmin také oznámen jako člen nové chlapecké skupiny Hybe Labelsk Japan. V červnu však bylo oznámeno, že Kyungmin opustil HYBE poté, co se se společností neshodl na svém kariérním směřování. Od té doby si Kyungmin založil vlastní účet na TikToku s více než 235 000 sledujícími.
Echan (Jaebom)
Než pokračovat jako idol si Jaebom (Který si letos legálně změnil jméno na Echan) rozhodl věnovat dalšímu talentu: psaní písní. Nyní je součástí hudební, spisovatelské a produkční skupiny YOUTH. V červnu bylo odhaleno, že byl spoluautorem písně "Runaway" od GHOST9.
JM (Jimin)
Jimin debutoval ve skupině JUST B společně s Geonu. Nyní je známý jako JM a je jedním ze zpěváků skupiny.
Sungchul
Od té doby, co byl Sungchul v sedmé epizodě vyřazen, údajně opustil společnost, ale protože si nezaložil žádné účty na sociálních sítích, mnozí věří, že je stále trainee. Pokud ano, sedmnáctiletý Sungchul nyní trénuje téměř dva roky.
Jaeho
V současné době není jasné, zda je Jae stále účastníkem BE: LIFT LAB, nebo zda opustil společnost, aby mohl rozvíjet svou kariéru jinde.
Taeyong
Před nástupem do I-LANDU začal Taeyong v zábavním průmyslu s hereckými rolemi. Nyní odhalil, že se připravuje na návrat k herectví.
Seon
Seonův současný stav zatím není znám a zatím neoznámil, zda bude pokračovat ve své cestě stát se idolem, nebo zda společnost opustil.
Yoonwon
Je smutné, že Yoonwon opustil I.LAND ještě před tím, něž se dokonce mohl dostat do sedmé epizody, kvůli kterému nemohl téměř chodit. Naštěstí se mu v dnešní době daří mnohem lépe. Po uzdravení se vrátil na své místo v TEH J- populární taneční skupině s více než 700 000 sledujících na YouTube.
Youngbin
Stejně jako Sungchul je Youngbin dalším soutěžícím I-LANDU, jahož místo pobytu není v současné době známo. Pokud stále trénuje pod BE: LIFT LAB, mohl by se přístí rok stát členem nové chlapecké skupiny pod Big Hit Music.