Milostný dopis, který napsal Suga (BTS) své bývalé přítelkyni

14 3 0
                                    


Na střední škole poslal Suga z BTS dopis o svém milostném příběhu místnímu rozhlasovému moderátorovi. Mladý Suga stydlivě přiznal, že se zamiloval do spolužačky.


,,Ročník 3, Třída 3, Min Yoon Gi.

Ahoj, jsem Min Yoongi a bydlím v Deagu.

Je mi trapně, že píšu dopis do rádia, které jsem vždycky poslouchal. Náš učitel korejštiny nás požádal, abychom napsali dopis, který by bylo možžné poslat do rádia.

Přemýšlel jsem o tom, co napsat a rozhodl jsem se napsat o své minulé lásce.

3.ročník střední školy, může to být útlý věk na to, říct, že je člověk zamilovaný. Ale byla to vzpomínka, která uchovávala mé skutečné pocity. Z těch vzpomínek bolí srdce.

Stydím se to říct, ale loni ve druhém ročníku střední školy se mi líbila jedna dívka.

Jelikož jsem velmi stydlivý, nemohl jsem s ní mluvit, takže jsme zůstali přáteli. Když jsme k sobě byli blíž, stal jsem se chtivějším. Nechtěl jsem zůstat jen kamarád, tak jsem se jí vyznal. Ale řekla ano, když jsem se jí přiznal, že se mi líbí.

Byli jsme spolu ve vztahu, ale tehdy začaly problémy. Protože jsem byl tak plachý, nemohl jsem se s ní chovat přirozeně, i když to byla moje přítelkyně.

Nevšímal jsem si jí a oproti tomu, jaký byl náš vztah, když jsme byli jen přátelé, tam byl jasný rozdíl. Náš vztah se stal trapným víc než cokoli jiného.

Nechodili jsme spolu tak dlouho a kvůli všem těm problémům řekla, že budeme jen přátelé a přerušila náš vztah. Když jsem slyšel tato slova, měl jsem pocit, jako by byla strana mé hrudi dutá. Cítil jsem se opuštěný.

Opravdu jsem pochopil, odkud pochází, když přerušila vztah, a poté jsem přemýšlel.

Přemýšlel jsem o všem, co jsem udělal špatně a jak bych se mohl zlepšit. Také teď vzpomínám na ty dny a přeji si, abych se choval jinak.

Kdybych se mohl vrátit, choval bych se k ní lépe a vím, že bych pro ni mohl udělat víc. Řekl bych jí, že ji miluju a mám ji hodně rád.

Vzpomínat na ty dny je por mě zraňující a lítostivé. Pokud mě slyšíš mluvit o tomto zpovědním dopise, chci ti jen říct tohle: Je mi moc líto, že se k tobě takhle chovám. Musela ses cítit zraněná, když jsem se takhle choval. Osobně na to vzpomínám a dívám se na to teď jako na dobrou vzpomínku.

Děkuji, že jsi tuhle vzpomínku vytvořila se mnou.¨

Kpop zajímavostiKde žijí příběhy. Začni objevovat