Bývalá trainee mluví o tom, jak je to se sexualní orientací idolů

11 1 0
                                    


Od doby, kdy Jiae z WA$$UP oznámila, že je bisexuál, mnoho fanoušků začalo přemýšlet, zda existují ještě jiní idolové, kteří jsou součástí LGBT+ komunity.

Gině Maeng, bývalé trainee, bylo položeno pár otázek o sexualitě idolů a o tom, jak společnosti pohlížejí na vztahy osob stejného pohlaví a na gay idoly.

Ačkoli obrázky K-Pop idolů vedou mnohé k přesvědčení, že se všichni identifikují jako hetero, není tomu vždy tak. Gina Maeng prozradila: ,,Je to mnohem rozšířenější, než si veřejnost myslí.."

Navzdory tomu, že idolové nemluví o své sexualitě, existuje poměrně málo těch, kteří jsou gayové. Gina Maeng dodala: ,,V rámci K-Pop průmyslu určitě existuje LGBT+ komunita."

Protože idolové nesdílejí každou část svého života, zdá se, že jejich sexualita spadá do této kategorie. Gina Maeng řekla: ,,Mnoho lidí o tom mlčí, protože je to jen jejich soukromý život.."
Může však existovat temnější důvod, proč to idolové neodhalují?

Bývala K-Pop trainee ze Spojeného království jednou prozradila, že je všem trainees řečeno, aby předstírali, že jsou hetero- nebo to předstírá společnost. Když Jiae oznámila zprávu o svém prvním sólovém albu, dokonce řekla, že ji každá společnost odmítla, protože byla bisexuál.

Kpop zajímavostiKde žijí příběhy. Začni objevovat